Kan i andre se den utrolig svage streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
22 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2023

ppp14

Hej tøser. Ja nu spørg jeg jer igen. Det ser ud til at de sidste par tests jeg har lagt op, har været skyggestreger eller falsk positive(svagt positiv selvfølgelig), for har taget test efterfølgende, som var negative. Men nu har jeg taget en ny i dag, som IKKE er tidlige teste, men en strimmel test fra valmed. Og jeg synes jeg aner en utrolig svag streg i nogle lys. Kunne lige fange det på billedet. Det er dog utrolig svagt. Dog kan man se den liiidt bedre på billedet end i virkeligheden, men den er der i virkeligheden. Bare meget svagt. Kan i andre se den? Jeg mangler bekræftigelse. For føler mit håb er kommet en smule op igen. Tager en test om nogle dage. Men vil lige høre jer..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2023

Anonym

Desværre ikke

Anmeld Citér

9. august 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Må desværre indrømme at jeg ikke kan se noget.

hvor langt vil du være ?

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

Love Angel skriver:

Må desværre indrømme at jeg ikke kan se noget.

hvor langt vil du være ?

Havde min sidste første menstruationsdag d. 14/8. Så jeg er vel 3+5 eller 3+6, eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

ppp14 skriver:

Havde min sidste første menstruationsdag d. 14/8. Så jeg er vel 3+5 eller 3+6, eller er jeg helt forkert på den?

Hov mente selvfølgelig 14/7

Anmeld Citér

9. august 2023

Anonym

Du kan også sagtens være kortere henne eller længere, det er din ægløsning som styrer din cyklus og ikke din mens

Anmeld Citér

9. august 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan desværre ikke se noget. Men det kan nå at komme endnu jo! Jeg testede helt negativ 4+0, svaaag svag streg 4+3, og først 4+5 var den helt sikkert positiv.

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

Anonym skriver:

Du kan også sagtens være kortere henne eller længere, det er din ægløsning som styrer din cyklus og ikke din mens

Hhmm ja okay. Er ret sikker på jeg havde ægløsning enten tirsdag, onsdag eller torsdag i uge 30. Tog ægløsningstest. Hvilket så vil sige 14 dage siden i dag, hvis det var onsdag

Anmeld Citér

9. august 2023

ppp14

MamaGulloev skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget. Men det kan nå at komme endnu jo! Jeg testede helt negativ 4+0, svaaag svag streg 4+3, og først 4+5 var den helt sikkert positiv.

Jeg er lidt forvirret lige nu. Med beskeden ovenover. Hvor langt jeg egentlig er henne troede jeg var 3+5 ca. men er i tvivl nu..

Anmeld Citér

9. august 2023

Anonym

ppp14 skriver:

Jeg er lidt forvirret lige nu. Med beskeden ovenover. Hvor langt jeg egentlig er henne troede jeg var 3+5 ca. men er i tvivl nu..

Du er 2+0 når du har ægløsning ligger dig altid 2 dage til når jeg tester positiv på test for æl falder op til 48 timer efter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.