Trist og bange efter tidlig scanning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2023

Anonym

L1232 skriver:

Hej

vi er i samme situation lige nu hvor min læge ift. menstration og ægløsning sagde at jeg var gået ind i uge 7.

men var til tryghedsscaning idag og hun kunne ik se hjerteblink kun en graviditet. Og skød på 5+2, Nu er jeg helt bekymret bad om en blodprøve( men det var ik nødvendigt mente lægen og jeg måtte vente til ny tid i næste uge.

Hvornår havde du ægløsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2023

L1232

Profilbillede for L1232
Anonym skriver:

Hvornår havde du ægløsning?

D. 6-8 sep.

Anmeld Citér

7. oktober 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

D. 6-8 sep.

Målene så tidligt i graviditeten er så bitte små, at 1 mm kan gøre en enorm forskel. 
Hvis din ÆL var 6-8 september vil du være mellem 6+1-6+3 i dag ud fra den beregning (har du taget ÆL test?) dertil kommer at ægget kan være frigivet lidt senere, det kan blive befrugtet yderligere 24 timer efter så hvis din ÆL lå omkring d 8 kan du faktisk godt strække den helt så langt som til d 10, så er du kun 5+6 i dag. Og så skal du også medregne hvor længe ægget var om at sætte sig fast, og det kan ingen jo fortælle.
der er så mange faktorer der spiller ind så det er ikke et eksakt regnestykke, og som nævnt ved min tidlig scanning regnede jeg med at være MEGET længere henne end jeg reelt var (næsten 4 ugers forskel) og har fået en sund og rask pige ud af det. 
Jeg ville tage det helt roligt hvis jeg var dig, og se hvad de siger til næste scanning. 
held og Lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.