Udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg kom ud af et ægteskab sidste år, hvor min eksmand hverken ville have jeg fik flere tatoveringer eller en næste piercing. Han var så mig utro med præcis en der havde det.

ALDRIG skal nogen mand bestemme mere over min krop, min krop er min egen og hvis jeg har tænkt mig at udsmykke den så det hvad jeg gør, en mand EJER ikke mig. Hvis han vil bestemme den slags så må han se en anden vej og finde en kvinde som vil indordne sig efter hans krav

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Man kan ikke bestemme noget over den andens krop. Men jeg ville altid lytte til min partner. Hvis han sagde “ej jeg synes den tatovering du overvejer, ser forfærdelig ud” så ville jeg genoverveje den. Måske tale med ham om hvad der var så grimt, så jeg kunne få lavet noget som vi begge synes var pænt. 
hvis han bare hader tatoveringer generelt, så er det jo svært men jeg ville klart tænke over hvor vigtig de næste tatoveringer var. Hvis de var vigtige for mig, ville jeg få dem lavet. Men hvis det mest bare er for at have mange tusser, ville jeg lade være. men i sidste ende er det forhåbentlig ikke noget jeres forhold står og falder på, så du skal gøre med din krop som du synes bedst  

Anmeld Citér

8. august 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Havde du tatoveringer, da du mødte din kæreste? Hvis ja, så synes jeg jo lidt, at han godt vidste hvad han gik ind til. 

Jeg er lidt splittet mht at bestemme over hinandens kroppe.

Jeg er heller ikke til tatoveringer, men kom min mand og sagde at han gerne ville have en, ville det altså være helt ok. Så længe det var noget, der betød noget særligt for ham, og det ikke er ud på hænder og op ad halsen. Men kom han og sagde, at han gerne ville have en piercing i ansigtet ville det altså være et no go for mig. Det ville jeg slet ikke kunne tænde på. 

Anmeld Citér

8. august 2023

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
AnjaZenia skriver:

Kære alle. 
Efter at have diskuteret med mine veninder, blev jeg alligevel forundret over, deres holdninger og tænkte at jeg ville høre jer  

Sagen er den, at jeg har en forkærlighed for tatoveringer. Min kæreste - not so much. 
Jeg har derfor 5 på min krop og synes ikke jeg er færdig. Min kæreste mener, at det snart må være snart med dem. Han synes bestemt ikke at jeg skal have mange flere, da han ikke synes det er pænt. 
Nå.. min diskussion med veninder udmønter sig så i, at de ikke synes at han skal bestemme. Det er min krop. Jeg har det jo sådan, at i et forhold må man gå på kompromis. Jeg vil absolut heller ikke synes om, hvis han pludselig tager 30 kg på og begynder at gå i clocks og få fedtet hår. Så hvornår er det okay, at sætte “begrænsninger”? 

Jeg har 13 små tatoveringer, min mand har Ingen. Hver gang jeg får en ny spørger han mig om det ikke var den sidste, men han bestemmer bestemt ikke over mig, og hver gang jeg har haft lyst til en ny har jeg fået den. Ikke noget han er blevet sur eller skuffet over. 

Anmeld Citér

10. august 2023

Te4

Profilbillede for Te4

Måske kunne I finde en mellemvej, og du kunne få midlertidige tatoveringer i stedet for permanente? 

Som så mange andre siger bestemmer du jo helt selv, men jeg tænker vel at man gerne vil have at ens partner er glad for hvordan ens krop ser ud. Og ja, desværre så elsker man ikke folk uanset hvordan de ser ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.