Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det kan være mens, men også gravditet. Jeg pletblødte da jeg var gravid med min søn helt i starten. Det er for sent til at være en implantationsblødning, det sker når ægget sætter sig fast og det gør det ikke så sent
Det kan være mens, men også gravditet. Jeg pletblødte da jeg var gravid med min søn helt i starten. Det er for sent til at være en implantationsblødning, det sker når ægget sætter sig fast og det gør det ikke så sent
Så må jeg regne med der er mens
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det niver bare i den ene side i dag..
Har du taget en graviditetstest?
Anonym skriver: Har du taget en graviditetstest?
Ja i mandags Når folk siger det er mens og hvis der har været noget så taber man det, tør jeg ikke teste..
Anonym skriver: Ja i mandags Når folk siger det er mens og hvis der har været noget så taber man det, tør jeg ikke teste..
Ok, var graviditetstesten positiv eller negativ i mandags? Har der været mere blødning siden?
Anonym skriver: Ok, var graviditetstesten positiv eller negativ i mandags? Har der været mere blødning siden?
Svag - ja bløder stadig
Anonym skriver: Svag - ja bløder stadig
Ja ok, så kunne det godt lyde som mens
Anonym skriver: Ja ok, så kunne det godt lyde som mens
Overvejede at teste en sidste gang grundt det stikken/niven i den ene side
Hvis din test har været positiv og er negativ når/hvis du tester igen. Så er det desværre en bio og der kan godt gå et par dage eller længere gør din mens kommer
Anonym skriver: Hvis din test har været positiv og er negativ når/hvis du tester igen. Så er det desværre en bio og der kan godt gå et par dage eller længere gør din mens kommer
Ja du har nok ret - har voldsomme smerter lige nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128