Bødning under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.504 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg skulle gerne ramme 4+0 i dag, hvilke vil sige min mens skulle været kommet ‘efter planen’ søndag. Jeg fik ikke men, jeg fik små bitte lyserøde pletter mandag, hvilket en bekendt fortalte var implantationsblødning ? MEN i morgen tørre jeg mig og der er mere lyserødt blod? Her til aften er det så helt mørkebrunt? Er det ikke bare min menstruation ? Den plejer dog ikke at starte sådan eller blive så mørkebrun ? Gider nemlig ikke bruge penge på en test, samtidig med min bekendt siger jeg skal vente 4 dages tid. Tror i ikke bare det er min menstruation der er underlig, har aldrig hørt man kan bløde næsten som menstruation hvis man er gravid ? Det er nemlig ikke helt planlagt med den graviditet.. Men hvis jeg regner på det hele passer det med menstruation osv skulle komme nu, men samtidig ægget skulle sætte sig fast nu? Hjælp!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2023

Anonym

Implantationsblødning er det ikke så sent hvis du selv mener du skal have mens nu. Er du ikke sikker på ægløsning, kan du sagtens være kortere henne end du selv tror. 

Det kan være mange ting, starten på mens, ubetydelig blødning, begyndende abort. Mulighederne er mange. Har du taget en test? Hvis den er negativ er det nok bare starten på mens

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Implantationsblødning er det ikke så sent hvis du selv mener du skal have mens nu. Er du ikke sikker på ægløsning, kan du sagtens være kortere henne end du selv tror. 

Det kan være mange ting, starten på mens, ubetydelig blødning, begyndende abort. Mulighederne er mange. Har du taget en test? Hvis den er negativ er det nok bare starten på mens

Havde positiv æggelæsning d. 18 tidlig morgen ?

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Havde positiv æggelæsning d. 18 tidlig morgen ?

Så er det i hvert fald ikke implantationsblødning, det sker når ægget sætter sig fast og ægget sætter sig ikke fast 14 dage exgef ægløsning

Der kan være mange grunde, kroppen kan jo også fejle en ægløsning og lave den senere. Positiv æltest er desværre ikke ensbetydende med at ægløsning finder sted, blot et hormonet stiger  

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym

Jeg er gravid  - uge 9 og har blødt en del. Har været til tjek, både på sygehuset og købt en privat scanning for at tjekke til baby. Baby har det upåklageligt og vokser sig stor i livmoderen - lægerne siger det er en form for rest blod der skal ud. 
Jeg skal til nf scanning om en måned og indtil da tør jeg ikke helt tro på en graviditet der lykkes, trods hjerteblink, stigende hcg osv. 

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er det i hvert fald ikke implantationsblødning, det sker når ægget sætter sig fast og ægget sætter sig ikke fast 14 dage exgef ægløsning

Der kan være mange grunde, kroppen kan jo også fejle en ægløsning og lave den senere. Positiv æltest er desværre ikke ensbetydende med at ægløsning finder sted, blot et hormonet stiger  

Men fra æggeløsning til jeg ‘pletbløde’ gik der jo 10 dage? Ikke 14? Men okay, så er det vel bare mens?

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er gravid  - uge 9 og har blødt en del. Har været til tjek, både på sygehuset og købt en privat scanning for at tjekke til baby. Baby har det upåklageligt og vokser sig stor i livmoderen - lægerne siger det er en form for rest blod der skal ud. 
Jeg skal til nf scanning om en måned og indtil da tør jeg ikke helt tro på en graviditet der lykkes, trods hjerteblink, stigende hcg osv. 

Hvordan blødt? Krydser alt for dig

Anmeld Citér

1. august 2023

Anonym

Både frisk og gammel blod. Nærmest dagligt de sidste 4 uger. 
Jeg skal blot kontakte lægen hvis jeg får mave smerter ellers er det okay at bløde. 
Min tanke er, går baby til så er det fordi der er noget galt med det lille foster som gør at den ikke vil være levedygtig/meget syg. 

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Men fra æggeløsning til jeg ‘pletbløde’ gik der jo 10 dage? Ikke 14? Men okay, så er det vel bare mens?

Det kan være mens, men også gravditet. Jeg pletblødte da jeg var gravid med min søn helt i starten. Det er for sent til at være en implantationsblødning, det sker når ægget sætter sig fast og det gør det ikke så sent

Anmeld Citér

2. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Både frisk og gammel blod. Nærmest dagligt de sidste 4 uger. 
Jeg skal blot kontakte lægen hvis jeg får mave smerter ellers er det okay at bløde. 
Min tanke er, går baby til så er det fordi der er noget galt med det lille foster som gør at den ikke vil være levedygtig/meget syg. 

Det er der jo nok, hvilket i sig selv jo er en god ting.. Men jeg håber på alt du får en sund lille bebs der holder ved

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.