Lus, kom med bedste husmodertrick

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2023

Ananas

Jeg har langt tykt hår og døjede ofte med lus i skolealderen. Ingenting virkede, så en dag tog min mor og sprøjtede husholdningssprit i mit hår, en pose omkring og lade sidde en times tid og så vaske godt igennem med shampoo og balsam. Skrap kur, men dét virkede hver gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2023

Anonym trådstarter

Ananas skriver:

Jeg har langt tykt hår og døjede ofte med lus i skolealderen. Ingenting virkede, så en dag tog min mor og sprøjtede husholdningssprit i mit hår, en pose omkring og lade sidde en times tid og så vaske godt igennem med shampoo og balsam. Skrap kur, men dét virkede hver gang

Vildt nok, for det læste jeg at det skulle man ikke kaste sig ud i �� men var sku næsten klar på alt. Men vi er endelig lusefrie

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Helt klart bruge Hedrin

Og det løste bare problemet

Anmeld Citér

30. juli 2023

Anonym

Ananas skriver:

Sådan en kur fik jeg også hvis jeg som barn fik lus. 

Anmeld Citér

31. juli 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Og det løste bare problemet

Ja, lusene og æggene døde. Vi bruger det når vores børn har lus og det virker ubeklageligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.