Hvornår stoppede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2023

Kontrast

Jeg ville også vente til overgangsalderen. Tør ikke løbe risikoen, men det er også fordi at jeg på ingen måde vil kunne overskue en baby. Ellers ville jeg gerne, er 39 nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju
StortOgSmåt skriver:

Det må jo komme an på, om du fortsat har menstruation og ægløsning? Hvis svaret er ja, kan du jo blive gravid. Og ønsker I ikke det, bør I anvende prævention. 

det er jo svært af vide da den er styret kunstigt af p piller

Anmeld Citér

21. juli 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Meheju skriver:

Måske kan du skifte p-pillerne ud i et halvt års tid med anden prævention, finde din cyklus (eller måske mangel på samme) og derefter vurdere? 

Anmeld Citér

27. oktober 2024

Datura

Profilbillede for Datura

Har to børn som jeg uden problemer fik. Fik lyst til en nr 3 og fik spiralen fjernet som 42 årig. Intet skete og vi tænkte at den mulighed var passeret. Temmelig chokeret tester jeg positiv test som 44,4 årig! Vi kunne slet ikke overskue det da der var sket så meget siden vi fjernede spiralen, så det endte i en medicinsk abort. Man kan selvfølgelig ikke vide om den ville være blevet til noget, men der var fint højt HCG. Så pas på derude!!

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg blev også naturligt gravid da jeg næsten var 44 og min mand er noget ældre end mig. Så det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

28. oktober 2024

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg er 48 og vi har ikke brugt prævention i 17 år. Vi har to børn og den ene er lavet i første cyklus i en alder af 42.  Vi passer stadig på og forsætter med dette 5-10 år endnu. Vores barn blev født med flere gen defekter, og det er desværre risikoen ved at få et barn sent

Anmeld Citér

4. november 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ
Putteputte skriver:

Vi har ikke brugt prævention i 17 år og vi har to planlagte børn, i første cyklus. Jeg bruger app og ved ægløsning, står min mand af i Roskilde . Vi har ikke haft nogen smutter

Uh pas på hilsen den der fik en nummer tre med samme opskrift - kroppen kan snyde en, når man mindst venter der

Anmeld Citér

4. november 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvis I ikke vil have flere, hvorfor lader din man sig ikke sterilisere? 
det har jeg fornemmelsen af, at de fleste par gør. Måske jeg er naiv, men nærmest alle jeg kender og taler med den slags om, har valgt den løsning. Og der er ingen følelsesmæssig forskel på mændene efterfølgende

Anmeld Citér

7. november 2024

Meheju

Profilbillede for Meheju
CKJ skriver:

Hvis I ikke vil have flere, hvorfor lader din man sig ikke sterilisere? 
det har jeg fornemmelsen af, at de fleste par gør. Måske jeg er naiv, men nærmest alle jeg kender og taler med den slags om, har valgt den løsning. Og der er ingen følelsesmæssig forskel på mændene efterfølgende

Fordi det har hverken manden eller jeg lyst til 

Anmeld Citér

7. november 2024

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Meheju skriver:

I følge min læge skal man stoppe med p-pillerne og hvis man efter 1 år stadigvæk ikke har menstruation kan man betegne det som man er i overgangskalenderen og ikke kan blive gravid ellers skal man beskytte sig. 

Jeg er 51 år og da jeg var hos gyn for 3 år siden og få taget celleprøve blev jeg samtidig scannet og jeg havde stadigvæk æg, så i princippet kunne jeg stadigvæk blive gravid på naturligvis. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.