Hvornår stoppede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.135 visninger
19 svar
18 synes godt om
19. juli 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju

Ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, dette kommer ind under, men vi er begge 44 år gamle.

Hvornår stoppede I med at bruge prævention? ikke så meget for at blive gravide men alderen tænker jeg mere på? Nu er vi så "gamle" at det nok nærmest er umuligt at blive gravid, så vi har snakket om om vi skal droppe præv (p-piller)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

Jeg blev naturligt gravid som næsten 44-årig sidste år. Efter at have været et af de mest infertile mennesker i kongeriget. Hvis I ikke vil have flere børn vil jeg kraftigt anbefale at fortsætte med prævention. 

Anmeld Citér

19. juli 2023

B&J

Jeg er 36 stoppede for lidt over 1år siden på pillen

Manden blev strilliseret han var 46 for lid over et år siden 

Min krop blev så underlig på p-piller og gider ikke flere børn nu vi har vores guld på 13 og lidt over 1år. 

Anmeld Citér

19. juli 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis i ik vil bruge anden for for prævention, feks kondom, eller sterilation, eller noget helt andet, men heller ik ønsker flere børn, så ville jeg ik ture droppe pillerne!

Jeg stoppede med p-piller, for snart mange år siden, og vi har siden bare brugt kondom.

Min mens er stadig fuldstændig punktlig, og jeg ville HADE at blive gravid igen, og være nød til at få en abort, pga uønsket graviditet. 

PS jeg er 44. Vh Stine 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg venter barn om et øjeblik ved naturlig graviditet og jeg er 44,5 år gammel

Så tro jer endelig ikke sikre. Jeg ville vælge sterilisation. 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Carina:-)

Jeg har en bekendt der blev naturligt gravid som næsten 49. Efter de havde kørt uden prævention i knap 6 år.

De fik en velskabt dreng.

Anmeld Citér

19. juli 2023

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Vi har ikke brugt prævention i 17 år og vi har to planlagte børn, i første cyklus. Jeg bruger app og ved ægløsning, står min mand af i Roskilde . Vi har ikke haft nogen smutter

Anmeld Citér

20. juli 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Meheju skriver:

Ved ikke lige om det er den rigtige gruppe, dette kommer ind under, men vi er begge 44 år gamle.

Hvornår stoppede I med at bruge prævention? ikke så meget for at blive gravide men alderen tænker jeg mere på? Nu er vi så "gamle" at det nok nærmest er umuligt at blive gravid, så vi har snakket om om vi skal droppe præv (p-piller)

Vi stoppede da hun var 46

Anmeld Citér

20. juli 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Meheju skriver:

Det må jo komme an på, om du fortsat har menstruation og ægløsning? Hvis svaret er ja, kan du jo blive gravid. Og ønsker I ikke det, bør I anvende prævention. 

Anmeld Citér

20. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville vente til jeg kom i overgangsalderen og ikke længere havde menstruation, der er stadig en chance for graviditet uanset alder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.