Hvor meget giver tandfeen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

20 kr. 

Min søn har fået fjernet nogle tænder da de nye ikke kom rigtigt frem. De blev belønnet med en legoæske

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vores tandfe er en rigtig nærigrøv kan jeg da godt høre. Der bliver givet en 5er pr tand.

Anmeld Citér

14. juli 2023

fehår

IenFart skriver:

Vores tandfe er en rigtig nærigrøv kan jeg da godt høre. Der bliver givet en 5er pr tand.

Manden og jeg læste svarene her og blev enige om en 20'er ved første tand og 5 kroner for de efterfølgende. Vores tandfe er også nærig

Anmeld Citér

14. juli 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

20 kr for alle tænder. Hvis barnet er ude og rejse, gives der dog en mønt i lokal valuta

Anmeld Citér

14. juli 2023

AnoMor

fehår skriver:

Vores ældste taber sin første mælketand når som helst, så manden og jeg snakkede om tandfeen her i aften.

Hvad giver tandfeen hos jer?

Her giver tandfeen 10 kr

Anmeld Citér

14. juli 2023

anna111

Profilbillede for anna111

Her har det været alt fra 20 kr til 40 kr alt efter hvor langt i mellem de har tabt tænder og hvor mange mønter jeg lige havde hjemme mine er 7år og 9år nu og ligger stadig deres tabte tænder i en tandpose og under puden

(Fandt på at sy en lille tandpose til dem hver da det var umuligt at finde den lille bitte tand under puden )

Anmeld Citér

27. juli 2023

Torben Schmidt

27. juli 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har altid givet 20 kr og det er ved alle tænder. Tænder har ligget under hovedpuden og så er pengene lagt der. Den ene gang hvor min søn havde mistet tanden skrev han et brev i stedet for og det kunne tandfeen også finde ud af

Vi har nogen gange måtte gå ind og "låne" penge i børnenes sparegris, da vi ikke havde 20 kr i kontanter

Anmeld Citér

27. juli 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Her lægger tandfeen 20 kr. for hver tand. Jeg ser ingen grund til at lægge et mindre beløb for de efterfølgende tænder. Det er jo bare en form for lommepenge i form af en sød lille tradition og de penge havde vores datter så nok fået på anden vis alligevel.

Hun er så også 7½ år og har kun tabt to tænder indtil nu, men nr. 3 + 4 er på vej. Om tandfeen findes tror hun vist ikke helt på, men spiller med Jeg hørte hende faktisk spørge hendes veninde den anden dag, om hun troede mest på tandfeen eller på julemanden. Der blev de enige om julemanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.