Hvor meget giver tandfeen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.646 visninger
18 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juli 2023

fehår

Vores ældste taber sin første mælketand når som helst, så manden og jeg snakkede om tandfeen her i aften.

Hvad giver tandfeen hos jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er lidt forskelligt - men det er som regel 20 kroner. Nogle gange har tandfeen dog været i en frygtelig knibe, fx hvis hun har glemt at hæve kontanter eller hvis tanden er faldet ud et andet sted end hjemme - så har hun i stedet måtte finde en lille pose slik frem, en pakke hårspænder, eller anden forkælelse

Anmeld Citér

13. juli 2023

drabo

Profilbillede for drabo

Hos os har der været en lidt større gave ved første tand og derefter lidt forskelligt f. Eks 5kr og en slikkepind, 20kr, robucks eller andre pakker til spil på iPad’en.

Anmeld Citér

13. juli 2023

Baby.mamma

13. juli 2023

Anonym

Hos os har det været hvad vi har kunne trylle frem af mønter Vi har virkelig sjældent kontanter. Men som regel et sted mellem 10-30kr. 

Hos os lægger børnene tanden i et glas vand og så tager tandfeen tanden og lægger penge i glasset. Don’t ask me why… Sådan er både min mand og jeg vokset op. Alle jeg taler med har dem under puden. 

Anmeld Citér

14. juli 2023

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Hos os giver tandfeen 50 kr for første tand, 2 tand giver hun 10 kr for, denne tand får barnet selv lov til at beholde. 3-6 tand får man 20 kr for.

Derefter er det slut med tandfeen.

Anmeld Citér

14. juli 2023

Carina:-)

20 kr . Og kun ved 1 tand.

Anmeld Citér

14. juli 2023

HilliHallo

10kr og et Anders And blad 

Anmeld Citér

14. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

20 kr og ved alle tænder selvfølgelig, ellers holder historien ikke rigtig om tandfeen og tænderne tager hun selvfølgelig

Anmeld Citér

14. juli 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

20 kr for første tand og 10 kr for de efterfølgende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.