Sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Fandt lige en hjemmeside med navne sutter, men hvad er egentlig bedst Latex sutter eller silikone sutter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Ni-ko-li-ne

det bestemmer man jo selv, nogle børn er allergiske overfor latex, andre synes silicone er kunstigt....

men det er jo slet ikke sikkert at ens barn vil bruge sut :0)

Anmeld

2. november 2009

Prinsessens'Mor<3

ka-ri-na skriver:

det bestemmer man jo selv, nogle børn er allergiske overfor latex, andre synes silicone er kunstigt....

men det er jo slet ikke sikkert at ens barn vil bruge sut :0)

nej det er jo også rigtigt, men rart og have

Anmeld

2. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi bruger kun natursutter i natur-latex. Dem er vi - og sønnen glade for.

De er især gode til om natten, fordi de er bløde, så han får ikke sutteaftryk i hele ansigtet.

Men det er jo meget op til en selv hvad man vælger at bruge. Men lad være med at købe for mange inden han/hun er kommet ud.

Anmeld

2. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

MaleneS skriver:

Fandt lige en hjemmeside med navne sutter, men hvad er egentlig bedst Latex sutter eller silikone sutter?

Jeg køber mange af de navne sutter. men det er med gummiet latex..
ved ikke hvorfor det men det er dem jeg foretrækker. Men fandt ud af det en dag da hun af sin morbror og tante fik en aab sut med silikone -den kan hun ikke finde ud af at have i munden..
Jeg har nu skiftet de gamle NUK sutteflasker og sutter ud med de nye NUK sutteflasker og sutter. Og dem er hun rigtig glad for.. Det går noget hurtigere med at drikke sådan en flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.