Anonym skriver:
Jeg har 4 uger til termin og venter min nummer 2.
Jeg tænker meget over, hvordan lillebror mon er og bliver 
Jeg ved godt at alle søskende er forskellige, men hvordan oplevede I at få nummer 2? Var det et barn med en helt ny overraskende adfærd, eller gentog historien sig lidt fra det første barn? 
Vores datter på 4 år er nysgerrig, har et hidsigt temperament, meget omsorgsfuld, følsom, indadvendt, kræsen, bliver hurtigt distræt, lidt doven og har altid været meget imod søvn (hvor hun bl.a. som 2 årige begyndte at skippe lure herhjemme)..
Vores søn på 2 år er også nysgerrig, har også et hidsigt temperament, er også meget omsorgsfuld.. Men til gengæld er han følelsesmæssigt robust, mega udadvendt og siger hej til alle, elsker næsten al mad og SKAL smage på alt, er fokuseret og glad for at hjælpe, og så har han altid haft et godt sovehjerte (dog kræver han ikke meget søvn, men når han sover, så kan der springe en bombe ved siden af ham, og han sover stadig 2-3 timer til middag som regel)..
Så hos os går nogle få ting igen.. Men som udgangspunkt er de vidt forskellige.. Datteren har også gennemsnitshøjde (til den lave side), men er så en tynd pige.. Sønnen har også en gennemsnitshøjde (til den lidt høje side), men er kraftigt bygget.. Så selvom der er 2,7 års forskel på dem, så bruger de næsten samme størrelse tøj 
Anmeld
Citér