Æglæsningstest hjælp til nybegynder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2023

Snorkel

Darling skriver:

Hvad dag er du på i din cyklus og hvor lang er din cyklus?

Cirka 30 dage og dag 14 i cyklus i dag. Cykluslængde er taget ud fra hvordan den var, før jeg brugte prævention. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2023

Darling

Snorkel skriver:

Cirka 30 dage og dag 14 i cyklus i dag. Cykluslængde er taget ud fra hvordan den var, før jeg brugte prævention. 

Så tror jeg du tester for sent, min cyklus er 28 dage og da jeg testede startede jeg allerede på dag 9 for at være sikker på at fange æl

Anmeld Citér

1. juli 2023

Snorkel

Darling skriver:

Så tror jeg du tester for sent, min cyklus er 28 dage og da jeg testede startede jeg allerede på dag 9 for at være sikker på at fange æl

Måske har du ret  Det er godt nok en jungle

Anmeld Citér

1. juli 2023

Snorkel

Snorkel skriver:

Måske har du ret  Det er godt nok en jungle

Jeg har godt nok også altid haft en formodning om at jeg har ømme bryster fra mens til ÆL og de ømme bryster forsvandt så godt som helt i løbet af i går

Anmeld Citér

1. juli 2023

Darling

Snorkel skriver:

Jeg har godt nok også altid haft en formodning om at jeg har ømme bryster fra mens til ÆL og de ømme bryster forsvandt så godt som helt i løbet af i går

Hvis den ikke er der denne cyklus, så prøv og test tidligere for æl næste cyklus

Anmeld Citér

1. juli 2023

Snorkel

Darling skriver:

Hvis den ikke er der denne cyklus, så prøv og test tidligere for æl næste cyklus

Tusind tak for hjælpen

Anmeld Citér

2. juli 2023

Rapunzel

Jeg skal være ærlig og sige at jeg aldrig har kunnet finde ud af at aflæse de test hvor stregen skal være tydeligere end den anden. 

så jeg gik direkte til den digitale fra Clearblue. Hvor en smiley indikere status. 
dog har vi brugt dem i et år…. Det lykkedes 3 gange, men uden egentligt at lykkedes… og så har jeg oplevet nogen gange hvor jeg har kunnet blive ved med at teste delvis positiv (blinkende smiley) uden at den egentligt ville vise ÆL. 

Denne gang har vi så prøvet med Eveline. Hvor du får en app på telefonen. Og hvor testen bliver aflæst. Det viser sig så at min cyklus er på 42 dage, og at min krop danner hormoner op og ned (se billeder) og for at det ikke skal være løgn… står vi efter første cyklus med en positiv test

pøj pøj med rejsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. juli 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg har prøvet ægløsningstest en gang og opgave derefter. Det gav absolut ikke nogen mening for mig at bruge

Anmeld Citér

2. juli 2023

Snorkel

Seldomseen skriver:

Jeg har prøvet ægløsningstest en gang og opgave derefter. Det gav absolut ikke nogen mening for mig at bruge

Det er faktisk også der er jeg er, for vi har samleje rimelig regelmæssigt, så vi rammer jo nok før eller siden uanset.. Jeg var mere nysgerrig på OM jeg mon har ÆL, men det har jeg jo højst sandsynligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.