Madbudget familie på 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2023

Anonym trådstarter

Hvor er i bare flinke -tusind tak  

Jeg kan se det ikke er helt off hvad vi bruger nu, men det bør stadig kunne optimeres lidt mere 

Det er jo en læringsprocess over tid (særligt det med at gennemskue hvad et tilbud egentlig er, når man ikke kender en normalpris) og lige præcis det med kilopris har jeg været snydt af

Vi handler også kun i rema nu, og har lært at "nøjes" med et lidt mindre udbud, men så er der heller ikke alle de fristelser som i de dyre butikker.

Jeg tror vi et nået det sted hvor jeg lige skal lære at det er ok at spise "kedeligt", særligt det med en rugbrødsdag i ugen tog mig lidt tid, men det fungerer bare nu. 

Jer der laver madplaner og indkøbslister - køber i også spontant ind hvis der er kort dato -mærker på tingene? Og så bare bruger det til de følgende uger? Jeg følger slavisk min indkøbsliste nu, fordi jeg er frygtelig god til impulsindkøb, nok fordi det altid er sådan jeg har handlet

Igen tusind mange tak for inputs! Og tak for flere idéer til madinspiration på budget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi bruger også omkring 1500 om ugen - en familie på 5. To voksne, en på 13, 10 og fem med venner osv der her i ferien hænger ud og gerne vil spise lidt her og der er det væsentlig dyret

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.