Så er det imorgen det sker :|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Jeg blev vægtscannet d. 22 og der vejede han 3500 men min fødselslæge mener han var noget større, så det bliver lidt spændene og se hvad han egentlig vejer ..

Hvad vejede din bæbz?

jeg blev vægtscannet man d 12.okt, hvor de sagde 4500g... fødte d 17okt, og der vejede han 4570g ved sundhedsplejerske i mandags vejede han 4950g,... så 14dage gammel vejer han over 5kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Na-Wi

kommende-mor skriver:

Uh - held og lykke!!

Går selv og venter på at der sker noget inden torsdag, da jeg ellers skal ringe ind og få tid til igangsættelse af fødsel..

Så pøj pøj med det, bliver dejligt at se ham den lille derinde

Christine

århh så må du også være spændt  fingre for at din fødsel går igang af sig selv

Men håber du får en god fødsel

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

Renée88 skriver:

jeg blev vægtscannet man d 12.okt, hvor de sagde 4500g... fødte d 17okt, og der vejede han 4570g ved sundhedsplejerske i mandags vejede han 4950g,... så 14dage gammel vejer han over 5kg

Ja det er en stor basse Så stor skulle min ikke være endnu, men man kan jo aldrig vide.. Nu spørger jeg sikkert dumt, men var det ikke en hård fødsel mht. til størrelsen på ham ?

Anmeld

2. november 2009

Nybagt mor

Naannaa87 skriver:

århh så må du også være spændt  fingre for at din fødsel går igang af sig selv

Men håber du får en god fødsel

Tak - og i lige måde, venter også en lille (stor iflg. jm) dreng...

Så jeg følger da bestemt lige med i din lille tråd her, og ja - det er spændene - man både frygter det og glæder sig på samme tid

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

kommende-mor skriver:

Tak - og i lige måde, venter også en lille (stor iflg. jm) dreng...

Så jeg følger da bestemt lige med i din lille tråd her, og ja - det er spændene - man både frygter det og glæder sig på samme tid

tak - ja jeg synes lige pt at jeg mest frygter det, men man kan jo heller ikke forstille sig hvordan det er at føde når det er første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.