Så er det imorgen det sker :|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Na-Wi

Imorgen kl. 9.00 skal jeg sættes igang inde på rigshospitalet.. Og nøørj hvor er jeg bare nervøs :/ det er jo helt vildt at tænke på at vi måske bliver forældre imorgen..

Min kæreste og veninde tager med i morgen, og så krydser vi fingre for at det går igang imorgen.. Ellers har søde Louise (Malou) lovet mig at komme ind Onsdag morgen og være der med mig.. Og hvis jeg går i fødsel mens hun er der, skal hun være der og støtte mig lidt

Da vi bor langt fra København bliver min kæreste nød til at tage hjem og passe sit job fra Onsdag morgen af, men kommer selvfølgelig når jeg går i fødsel

Puha blev lige nød til at komme ud med det, da jeg er alene hjemme og ikke har nogen at snakke med før i eftermiddag :/

Knus Nanna 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

nøj, hvor spændende!

Vil ønske dig al held og lykke med fødslen, og håber at du føder i morgen, så kæresten kan nå at være med!

Knus Caroline

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

1000 tak vi krydser også alt hvad vi kan for at han kan være med.. eller bare nå derind inden at prinsen er kommet ud

Knus Nanna 39+6

Anmeld

2. november 2009

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Imorgen kl. 9.00 skal jeg sættes igang inde på rigshospitalet.. Og nøørj hvor er jeg bare nervøs :/ det er jo helt vildt at tænke på at vi måske bliver forældre imorgen..

Min kæreste og veninde tager med i morgen, og så krydser vi fingre for at det går igang imorgen.. Ellers har søde Louise (Malou) lovet mig at komme ind Onsdag morgen og være der med mig.. Og hvis jeg går i fødsel mens hun er der, skal hun være der og støtte mig lidt

Da vi bor langt fra København bliver min kæreste nød til at tage hjem og passe sit job fra Onsdag morgen af, men kommer selvfølgelig når jeg går i fødsel

Puha blev lige nød til at komme ud med det, da jeg er alene hjemme og ikke har nogen at snakke med før i eftermiddag :/

Knus Nanna 39+6

Held og lykke med det hele

Hvordan kan det være at du skal sættes igang? - hvis man må spørge

Knus

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

Renée88 skriver:

Held og lykke med det hele

Hvordan kan det være at du skal sættes igang? - hvis man må spørge

Knus

Selvfølgelig må du spørge

Det er fordi jeg har fået sukkersyge, og er kommet i insulinbehandling.. Hvilket betyder at baby er ved at blive en stor baby.. Så må ikke gå over tid da han vokser pænt meget derinde hehe

Anmeld

2. november 2009

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Knus Nanna 39+6

aaaah okay.... ved du hvor stor bebsen er nu?? fødte jo selv en ordentlig basse

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

Renée88 skriver:

aaaah okay.... ved du hvor stor bebsen er nu?? fødte jo selv en ordentlig basse

Jeg blev vægtscannet d. 22 og der vejede han 3500 men min fødselslæge mener han var noget større, så det bliver lidt spændene og se hvad han egentlig vejer ..

Hvad vejede din bæbz?

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

iih så er der jo ved at være en ende på det. glæder mig til at se billede og hører om din fødsels.

held og lykke, og pøj pøj.

Anmeld

2. november 2009

Nybagt mor

Uh - held og lykke!!

Går selv og venter på at der sker noget inden torsdag, da jeg ellers skal ringe ind og få tid til igangsættelse af fødsel..

Så pøj pøj med det, bliver dejligt at se ham den lille derinde

Christine

Anmeld

2. november 2009

Na-Wi

Sanne og Nicklas skriver:

iih så er der jo ved at være en ende på det. glæder mig til at se billede og hører om din fødsels.

held og lykke, og pøj pøj.

1000 tak

Jeg synes godt nok at de 9 måneder er gået stærkt, selvom der har været nogle øv ting i min graviditet.. Men ja, glæder mig til det er overstået og til at se hvordan han ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.