Pædagogmedhjælper - løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2023

Anonym

Jeg er pædagog I Aalborg 

Og får 28.700kr før skat i Aalborg kommune med 6 års anciennitet inkl tillæg. Jeg er deltidsansatte på 31 timer om ugen. 

Løntrin 28. Stiger om 2 år igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Jeg er pædagog I Aalborg 

Og får 28.700kr før skat i Aalborg kommune med 6 års anciennitet inkl tillæg. Jeg er deltidsansatte på 31 timer om ugen. 

Hvilke tillæg har du og brude du ikke være på løntrin 27 så? Du får væsentlig mere end mig og jeg har to timer mere, dog på løntrin 26, men de betyder jo næsten ikke noget

Anmeld Citér

25. juni 2023

Anonym

Fortvivlet skriver:

Hvilke tillæg har du og brude du ikke være på løntrin 27 så? Du får væsentlig mere end mig og jeg har to timer mere, dog på løntrin 26, men de betyder jo næsten ikke noget

Jeg fik forhandlet mig til 2 løntrin merer. Da jeg var I vuggestuen. Jeg skiftede job for 3 mdr siden. Her er 2 lønseddeler 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. juni 2023

Fortvivlet

Anonym skriver:

Jeg fik forhandlet mig til 2 løntrin merer. Da jeg var I vuggestuen. Jeg skiftede job for 3 mdr siden. Her er 2 lønseddeler 

Hvad er de der BUPl ting du har på ?

Anmeld Citér

25. juni 2023

Anonym

Fortvivlet skriver:

Hvad er de der BUPl ting du har på ?

Jeg har 2 diplomfag, de gjorde at jeg kunne til min lønforhandling spørger om merer. Ved ikke helt om det er dem med 100% men det mener jeg 

Anmeld Citér

25. juni 2023

Anonym

Fortvivlet skriver:

Forresten ved godt det ikke er meget løntrin på min lønseddel står der 764kr ca hver mdr. Det løber jo lidt om lidt gør også noget 

Anmeld Citér

25. juni 2023

Fortvivlet

Anonym skriver:

Forresten ved godt det ikke er meget løntrin på min lønseddel står der 764kr ca hver mdr. Det løber jo lidt om lidt gør også noget 

Jarh synes bare vores løn er total til grin når jeg har en mand som forhandler løn hvert år og ofte stiger 5-6000 kr

Anmeld Citér

3. juli 2023

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Jeg er pædagog I Aalborg 

Hvis du har 6 års anciennitet, skal du have minimum løntrin 30 (både BUPL og SL ok)  

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.