Pædagogmedhjælper - løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.418 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg er på jagt efter nyt job hvor arbejdstiderne passer bedre til familielivet. Jeg overvejer et job i en børnehave eller vuggestue. Men hvad tjener en pædagogmedhjælper? Jeg vil nemlig gerne være sikker på at min økonomi kan bære det inden jeg bruger energi på ansøgninger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er på jagt efter nyt job hvor arbejdstiderne passer bedre til familielivet. Jeg overvejer et job i en børnehave eller vuggestue. Men hvad tjener en pædagogmedhjælper? Jeg vil nemlig gerne være sikker på at min økonomi kan bære det inden jeg bruger energi på ansøgninger 

Jeg er lige med på en "lytter" her... jeg har gået med samme overvejelser men jeg tænker også meget over økonomien

Anmeld Citér

23. juni 2023

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hvis du går ind på FOAs lønmagasin kan finde oversigten. Du starter på 22.400 for 37 timer + regulerings niveau afhængig af hvilken kommune du bor i. 

Anmeld Citér

23. juni 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hej, 

Det kommer meget an på kommune, tillæg osv. 

Jeg er selv pædagog og har derfor mange pædagogmedhjælpere kollegaer. De fleste tjener mellem 18.000-22.000 før skat, og arbejder sådan 35-37 timer. 
De får mellem 12.000-14.000kr udbetalt afhængig af fradrag osv.  

Anmeld Citér

23. juni 2023

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg er pædagogmedhjælper i en vuggestue, i Aalborg kommune. Jeg er ansat på 37t og får 24.005,77kr

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Jeg er pædagogmedhjælper i en vuggestue, i Aalborg kommune. Jeg er ansat på 37t og får 24.005,77kr

Hej er pædagog I Aalborg kommune.  Og er enige i svaret før dig. Synes du glemmer at nævne 

hvad løntrin du er i og hvor mange års erfaring du har. Da det spiller et stort rolle også. Også at det er før skat 

Anmeld Citér

23. juni 2023

Chri9000

Hej er pædagog I Aalborg kommune.  Og er enige i svaret før dig. Synes du glemmer at nævne 

hvad løntrin du er i og hvor mange års erfaring du har. Da det spiller et stort rolle også. Også at det er før skat 

Jeg har 4 års erfaring pr 1/10-23 så der kommer min første lønstigning

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Stor rolle ?

Du stiger næsten ingen ting for et løntrin

Anmeld Citér

23. juni 2023

Chri9000

Anonym skriver:

Hvad tjener du som pædagog?

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Chri9000 skriver:

Hvad tjener du som pædagog?

Jeg er pædagog, dog ikke hende du spurgte. Det kommer an på hvilken kommune, din anciennitet, tillæg mv.

men jeg tjener ca 32K i kbh kommune med 6 års anciennitet inkl tillæg

også pension udover. Jeg er socialpædagog 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.