Hoteller når man har 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2023

Anonym

Jeg synes faktisk det er billigere at rejse ud af landet end det er at bo i sommerhus i Danmark hvor mad osv kommer oveni. Måske fordi vi kun er 2 så kan jeg slet ikke finde noget herhjemme som er billigere end en charter ferie, hvis det skal være bare lidt lækkert. Næste år så bestil lidt før så kan i sagtens komme afsted til omkring 3600 pr næse alle 5. Hvis den mindste er lille bitte så et værelse til 4 med babyseng? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2023

Anonym

Eller måske i kan nøjes med et værelse til 4? Der plejer at være en dobbelt seng og to enkeltmands senge. Så kan alle 3 børn dele dobbeltsengen og i kan tage en enkeltmands seng hver  

Anmeld Citér

23. juni 2023

A38

Jeg har selv kun to børn, men er vokset op i en søskendeflok på 4. Vi brugte meget tit det med at leje et hus eller en lejlighed når vi tog på ferie. Det fungerede super.

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

På de fleste charter selskabers side, kan man søge på rejser med det antal, man vil rejse. På den måde kommer der kun rejser op, hvor der er plads til jer alle.

Der er mange hoteller, hvor I vil kunne være…ofte i små lejligheder. Men forvent at skulle betale en pæn slat penge for rejsen. I er sent ude.

Ved de fleste charterselskaber, betaler i enten 1/2 eller fuld pris for børnene alt efter alder.

Husk at transfer (transport til og fra hotellet) også koster. Måske det kan betale sig at vælge en taxa fra lufthavnen.

Og så er der bagage. Flere og flere selskaber betaler man for bagage. Måske I ikke behøver at betale bagage for alle. Vi rejser tre og har bagage til to. Har max. 15 kilo med hver voksen.

Så ind og søg og se, hvad I kan få fat på. 

Husk at indtænke penge til mad, is og lignende. Det er blevet dyrt at spise ude…også i udlandet. I kan spare lidt ved selv at lave mad. All inclusive kan være af meget blandet karakter…og lidt af en oplevelse

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Jordan

Anmeld Citér

24. juni 2023

lineog4

Der er nok forskel på om man bestiller en pakkerejse eller selv sammensætter.

Vi har rejst mange steder med vores 3 børn og har alle stederne fundet gode enten hoteller eller lejligheder til rimelige penge. Vi har ikke været afsted på en charter, men sat rejsen sammen selv.

Med de tre børn har vi været i Berlin, Barcelona, Thailand, Marokko, Tunesien, London, Budapest, Prag, Tyrkiet og diverse steder i Italien og så kan jeg ikke lige huske mere. Jeg har "bare" fundet overnatning via booking. 

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Hvad med Bulgarien? Kan huske det er et ret billigt sted at være ift. at spise ude også.

Anmeld Citér

25. juni 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
lineog4 skriver:

Der er nok forskel på om man bestiller en pakkerejse eller selv sammensætter.

Vi har rejst mange steder med vores 3 børn og har alle stederne fundet gode enten hoteller eller lejligheder til rimelige penge. Vi har ikke været afsted på en charter, men sat rejsen sammen selv.

Med de tre børn har vi været i Berlin, Barcelona, Thailand, Marokko, Tunesien, London, Budapest, Prag, Tyrkiet og diverse steder i Italien og så kan jeg ikke lige huske mere. Jeg har "bare" fundet overnatning via booking. 

Helt enig. Det er alt for dyrt med charter rejser. Jeg bryder mig slet ikke om konceptet. Vil hellere planlægge selv - og spare penge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.