Hoteller når man har 3 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.910 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juni 2023

Anonym trådstarter

Vi er 2 voksne og 3 børn. Hvor kan I anbefale at rejse til, når man er det antal?? Vi har ikke været på charterferie før som familie og det virker bare som om, der er nærmest kun er plads, hvis man kun har 2 børn, med mindre man lige vinder i lotto først.. nogle, der kan hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne og 3 børn. Hvor kan I anbefale at rejse til, når man er det antal?? Vi har ikke været på charterferie før som familie og det virker bare som om, der er nærmest kun er plads, hvis man kun har 2 børn, med mindre man lige vinder i lotto først.. nogle, der kan hjælpe?

Gider ikke til Tyrkiet

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Hvor store er børnene? Nogle charterhoteller har køjeseng og så kan man leje en rejseseng hvis man har en lille en i flokken

Anmeld Citér

23. juni 2023

Måskemor

Jeg tror man skal regne med mindst 17-20000 for en uge i sommerferien for charter - og så er det hoteller i den billige ende.

Har I overvejet camping i mobil Home i fx Italien eller Frankrig? 

Anmeld Citér

23. juni 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har tre, på 16, 9 og 4. Har bestilt en 3værelses lejlighed, og så sover den lille bare på sofaen i opholdsrummet. 
og ja, det er vanvittigt dyrt i år.

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Det er generelt meget dyrt i år, vi er glad for Egypten. Det er billigt

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym trådstarter

EKAB skriver:

Vi har tre, på 16, 9 og 4. Har bestilt en 3værelses lejlighed, og så sover den lille bare på sofaen i opholdsrummet. 
og ja, det er vanvittigt dyrt i år.

Jeg ved ikke engang hvad det plejer at koste - lige i år er det endt med ferie i Danmark, da det er klart det billigste lige nu, da vi skal spare pga stor fest, vi skal holde. Men var bare inde og kigge og jeg synes egentlig bare, der er mange af værelserne, hvor der simpelthen kun er plads til 2 voksne og 2 børn... vi har jo ikke været på sådan en rejse før, så det er lidt nyt. Føler mig næsten lidt diskrimineret, fordi vi har én mere end "normalt" Så søger bare lidt viden om evt hvor det er godt at rejse hen, når man lige er én for mange Måske er jeg heller ikke så god til at søge på det...

Anmeld Citér

23. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved ikke engang hvad det plejer at koste - lige i år er det endt med ferie i Danmark, da det er klart det billigste lige nu, da vi skal spare pga stor fest, vi skal holde. Men var bare inde og kigge og jeg synes egentlig bare, der er mange af værelserne, hvor der simpelthen kun er plads til 2 voksne og 2 børn... vi har jo ikke været på sådan en rejse før, så det er lidt nyt. Føler mig næsten lidt diskrimineret, fordi vi har én mere end "normalt" Så søger bare lidt viden om evt hvor det er godt at rejse hen, når man lige er én for mange Måske er jeg heller ikke så god til at søge på det...

man kan få ekstra opredning de fleste steder 

Anmeld Citér

23. juni 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg tror du med fordel kan kontakte nogen af rejsebureauerne og høre om de kan hjælpe

Anmeld Citér

23. juni 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Man kan altså bare få en ekstra opredning eller to.
oplever det ikke som noget problem overhovedet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.