Hvor lang er "7 dage"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

7 dage er feks mandag til mandag.

Men det vil self være meget nemmere for jer alle, hvis I feks ka blive enige om at være fleksible, I den forstand, at hvis hvis nu i skal ud og rejse, eller har lejet et sommerhus, at man kunne sige fea fredag til fredag, eller hva det nu ku være.

På den måde viser man samarbejdsvilje, og viser børnene, at mor og far sagtens ka blive enige Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2023

AnoMor

Skytte22 skriver:

Jeg under mig over når i har 7/7 ordning hvorfor i så ikke bare følger den normale samvær hvis den plejer og værre fra mandag til mandag så er den og det selvom det er ferie ?

Ts nævner ikke noget om at de har 7-7 ordning ?

Anmeld Citér

20. juni 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Skytte22 skriver:

Jeg under mig over når i har 7/7 ordning hvorfor i så ikke bare følger den normale samvær hvis den plejer og værre fra mandag til mandag så er den og det selvom det er ferie ?

Hvor står der de har 7/7? Tænker ikke de ville være i tvivl hvis de allerede havde 7/7

Anmeld Citér

20. juni 2023

Skytte22

Hvor står der de har 7/7? Tænker ikke de ville være i tvivl hvis de allerede havde 7/7

TS skriver at der  i samværsaftalen står der "7 dage" dermed giv jeg automatisk udefra at de 7 dage også var gælden uden for ferierne men beklager hvis jeg tager fejl

Anmeld Citér

20. juni 2023

Mamman

Profilbillede for Mamman
Skytte22 skriver:

TS skriver at der  i samværsaftalen står der "7 dage" dermed giv jeg automatisk udefra at de 7 dage også var gælden uden for ferierne men beklager hvis jeg tager fejl

Det er ferien der er 7 dage

Anmeld Citér

20. juni 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Skytte22 skriver:

Det er jo 7 dages ferie. Derfor hun spørg hvor længe 7 dage er. 

Anmeld Citér

20. juni 2023

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Mandag til mandag. Men det er vist godt nok småtingsafdelingen i har gang i der

Det er desværre ofte så småt.

Han kan finde på ikke at aflevere hende til tiden eller for at hente hende før tid sådan at jeg må ændre planer.

Anmeld Citér

20. juni 2023

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

TS: Hvordan vil I få fra mandag kl. 9 til søndag kl. 9 til at blive 7 dage? Det kan kun blive 6 dage i mit hoved.

Jeg ser det også som 6 dage, men min eks er desværre strid og kan finde på at aflevere for sent/hente for tidligt hvis det ikke står præcist - hvilket også er hvorfor der er klokkeslæt på weekendsamvær både fredag og søndag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.