Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min eks og jeg kan ikke helt blive enige om hvor lang sommerferien er. I samværsaftalen står der "7 dage" men vi kan ikke blive enige om hvad det er; er det f.eks mandag kl 9 til søndag kl 9 eller mandag kl 9 til mandag kl 9?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min eks og jeg kan ikke helt blive enige om hvor lang sommerferien er. I samværsaftalen står der "7 dage" men vi kan ikke blive enige om hvad det er; er det f.eks mandag kl 9 til søndag kl 9 eller mandag kl 9 til mandag kl 9?
I kan vel selv beslutte hvad i synes det skal betyde? Det er 24 timer det drejer sig om.
jeg ville personligt mene 7 hele døgn. Altså mandag kl 9 til mandag kl 9. Ligesom en 7/7 ordning kører.
7 dage er fra mandag til mandag.
Jeg tænker 7 nætter/8 dage, ligesom hvis der bestilles en uges ferie.
En uge. 7 døgn. Så jeg vil sige fra mandag til mandag, præcis hvis man har 7/7 ordning
Mandag til mandag. Ligesom med en 7/7 ordning. vi køre f.eks fredag til fredag.
Mandag til mandag fx
Mandag til mandag. Men det er vist godt nok småtingsafdelingen i har gang i der
TS: Hvordan vil I få fra mandag kl. 9 til søndag kl. 9 til at blive 7 dage? Det kan kun blive 6 dage i mit hoved.
Jeg under mig over når i har 7/7 ordning hvorfor i så ikke bare følger den normale samvær hvis den plejer og værre fra mandag til mandag så er den og det selvom det er ferie ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128