Hvor lang er "7 dage"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
17 svar
30 synes godt om
19. juni 2023

Anonym trådstarter

Min eks og jeg kan ikke helt blive enige om hvor lang sommerferien er. I samværsaftalen står der "7 dage" men vi kan ikke blive enige om hvad det er; er det f.eks mandag kl 9 til søndag kl 9 eller mandag kl 9 til mandag kl 9?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Min eks og jeg kan ikke helt blive enige om hvor lang sommerferien er. I samværsaftalen står der "7 dage" men vi kan ikke blive enige om hvad det er; er det f.eks mandag kl 9 til søndag kl 9 eller mandag kl 9 til mandag kl 9?

I kan vel selv beslutte hvad i synes det skal betyde? Det er 24 timer det drejer sig om. 

jeg ville personligt mene 7 hele døgn. Altså mandag kl 9 til mandag kl 9. Ligesom en 7/7 ordning kører. 

Anmeld Citér

19. juni 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

7 dage er fra mandag til mandag.

Anmeld Citér

19. juni 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg tænker 7 nætter/8 dage, ligesom hvis der bestilles en uges ferie.

Anmeld Citér

19. juni 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

En uge. 7 døgn. Så jeg vil sige fra mandag til mandag, præcis hvis man har 7/7 ordning 

Anmeld Citér

19. juni 2023

AnoMor

Mandag til mandag. Ligesom med en 7/7 ordning. 
vi køre f.eks fredag til fredag. 

Anmeld Citér

19. juni 2023

Darling

Mandag til mandag fx

Anmeld Citér

19. juni 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Mandag til mandag. Men det er vist godt nok småtingsafdelingen i har gang i der

Anmeld Citér

19. juni 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

TS: Hvordan vil I få fra mandag kl. 9 til søndag kl. 9 til at blive 7 dage? Det kan kun blive 6 dage i mit hoved.

Anmeld Citér

20. juni 2023

Skytte22

Jeg under mig over når i har 7/7 ordning hvorfor i så ikke bare følger den normale samvær hvis den plejer og værre fra mandag til mandag så er den og det selvom det er ferie ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.