Positiv test. Men tydelig nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

En streg er en streg, du er hverken lidt eller meget gravid men gravid tydeligheden har intet at sige og det samme med en udvikling. Jeg har haft udvikling og meget kraftige streger hvor graviditeten var gået til to gange

Tak for at dele din erfaring! Det er svært at være i usikkerheden! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tak for at dele din erfaring! Det er svært at være i usikkerheden! 

Det er det bestemt og ventetiden er bare det værste synes jeg, vi fik maaange scanninger grundet tidligere tab 

Anmeld Citér

15. juni 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Tak! Nu er det vist et krav at få lavet tidlig skanning når man har været gravid udenfor livmoderen. Men er det falsk tryghed fordi der “alligevel” kan gå galt? Jeg har tænkt lidt på risikoen for infektion - altså om d overhovedet er smart at gå til tryghedskanninger fra det perspektiv. Men kan dog godt følge at folk kan have et behov for det

Ved ikke noget om, om det er et krav. 
for mig er det falsk tryghed fordi at selvom man ser et fint hjerteblink i uge 7 f.eks. Så kan meget stadig gå galt. Og for mig vil tabet så være værre end hvis man først opdager det ved nf scanningen. 
men jeg er f.eks heller ikke test monster. 
jeg forstår udemærket folk der vælger tidlig scanninger og tester hele tiden. Personligt er jeg bare ikke tilhænger af det. 

men det gør det slet ikke forkert. Man skal gøre hvad man føler er rigtigt for en selv. Og vil det give dig tryghed. Så skal du gøre det

Anmeld Citér

15. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ah på den måde �� Tusinde tak! Jeg krydser fingre for det holder 

Håber alt forløber sig som det skal for dig. 
Læst lige at du skrev at du var gravid udenfor livmoder. Da du var gravid udenfor livmoderen, fik du fjernet den ene æggeleder eller var du heldig at du ikke fik fjernet nogen æggeleder? Håber det ok at jeg spørger.

Anmeld Citér

16. juni 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ved ikke noget om, om det er et krav. 
for mig er det falsk tryghed fordi at selvom man ser et fint hjerteblink i uge 7 f.eks. Så kan meget stadig gå galt. Og for mig vil tabet så være værre end hvis man først opdager det ved nf scanningen. 
men jeg er f.eks heller ikke test monster. 
jeg forstår udemærket folk der vælger tidlig scanninger og tester hele tiden. Personligt er jeg bare ikke tilhænger af det. 

men det gør det slet ikke forkert. Man skal gøre hvad man føler er rigtigt for en selv. Og vil det give dig tryghed. Så skal du gøre det

Samme! Har også kun testet en gang. Tør ikke teste igen  

forstår hvad du mener med falsk tryghed nu. Det giver god mening. det hele er alligevel ude af ens kontrol, og så kan man gå rundt og tro at alt er godt når det ikke er (og omvendt). Jeg skal igennem tidlig skanning for at de sikre sig at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen igen da det kan være livsfarligt og se skal have det udelukket så hurtigt som muligt. Så kan ikke vælge det fra, men kan jo lade være med at se det som et stempel på at alt er godt.

Anmeld Citér

16. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er det bestemt og ventetiden er bare det værste synes jeg, vi fik maaange scanninger grundet tidligere tab 

Så dejligt det endte godt

Anmeld Citér

16. juni 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Håber alt forløber sig som det skal for dig. 
Læst lige at du skrev at du var gravid udenfor livmoder. Da du var gravid udenfor livmoderen, fik du fjernet den ene æggeleder eller var du heldig at du ikke fik fjernet nogen æggeleder? Håber det ok at jeg spørger.

Det er helt ok! Jeg fik fjernet den i ca 7./8. uge. Æggelederen var beskadiget. 

Anmeld Citér

16. juni 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Samme! Har også kun testet en gang. Tør ikke teste igen  

forstår hvad du mener med falsk tryghed nu. Det giver god mening. det hele er alligevel ude af ens kontrol, og så kan man gå rundt og tro at alt er godt når det ikke er (og omvendt). Jeg skal igennem tidlig skanning for at de sikre sig at jeg ikke er gravid udenfor livmoderen igen da det kan være livsfarligt og se skal have det udelukket så hurtigt som muligt. Så kan ikke vælge det fra, men kan jo lade være med at se det som et stempel på at alt er godt.

Præcis. Det er nemlig helt ude af ens kontrol og dermed falsk tryghed. Men igen, omvendt forstår jeg godt at nogen kan have behov for der. 
Og det giver jo god mening at du skal have den når du har haft en gul før. 
ønsker dig ihverfald alt det bedste

Anmeld Citér

16. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det er helt ok! Jeg fik fjernet den i ca 7./8. uge. Æggelederen var beskadiget. 

Det jeg ked af at høre. 
jeg fik desværre også fjernet min højere æggeleder for ca 2-3 måneder siden.  Der var jeg i uge 8+3 og min var også beskadiget. Og vi er ved at prøve igen. Det min første cyklus hvor vi prøver igen. Håber ikke at få menses På tirsdag. hvor længe tog det dig at blive gravid igen med en æggeleder?

Anmeld Citér

16. juni 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Præcis. Det er nemlig helt ude af ens kontrol og dermed falsk tryghed. Men igen, omvendt forstår jeg godt at nogen kan have behov for der. 
Og det giver jo god mening at du skal have den når du har haft en gul før. 
ønsker dig ihverfald alt det bedste

Tak og i lige måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.