Puha... Idag fik min mand og jeg så en indberetning på vores ældste barn (selvom vedkommende har ytret bekymring for alle børn).
Virkelig grænseoverskridende og svært at være i. Selve indberetningen virker underlig og upræcis. Mange modsigelser og alt i alt fornemmer jeg vedkommende som haf skrevet den, af en eller anden grund har set sig sur på mig især. Men Føj en følelse det giver en at sidde med.
Vi har aldrig oplevet det før og kommer som en mavepuster. Vores børn har det godt og er alle i fin trivsel. Har endda lige været til skolehjem samtale omkring den ældste (som indberetningen er skrevet på) og hvor h*n fik ros og anerkendelse for at være en sød og vellidt elev.
Ingen skoler eller institutioner har givet udtryk for bekymringer for børnene.
Synes godt nok det hårdt at vide, at en i ens omgangskreds har skrevet en indberetning på os og så anonymt.
Puha. Ingen vi kender har ytret de synes noget er galt eller på nogen måde bekymrende hos os, så det gør virkelig ondt at vedkommende ikke er gået til os først. Evt. Bare spurgte til hvordan det går, inden man sender sådan en afsted.
Vi ser det lidt som en form for chikane på måden det skrevet. Men det ændrer ikke på den knude i maven, vi nu sidder med. Føler virkelig med alle som har prøvet det.
Anmeld
Citér