Mine læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2023

Anonym

Min datter havde det også sådan for en uge siden. Det var virkelig smertefuldt for hende. Jeg mistænker solen for vi har ikke tænkt på solcreme der. Men vi brugte en creme der hedder “lips & dry spots balm” fra decubal. Alt sved og brændte bare for hende, selv når hun drak vand. Men den kunne hun godt holde ud og det gik bedre allerede næste dag.  Hun havde den med i børnehave og den blev vidst brugt flittigt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu er der kommet sådan nogle gullige prikker på underlæben  

Jeg glemte også helt at informere om, at jeg har kronisk nældefeber. Men jeg tager dagligt tbl. Alnok. Har det mon noget at sige??

Anmeld Citér

12. juni 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Normal læbepomade osv hjælper ikke her jeg køber det dyre mærke tror det staves langire eller sådan noget lignende kan fås f.eks. på Sephoras hjemmeside og det er sindssygt godt bruger både nat læbemasken om vinteren og den normale til året rundt 

Anmeld Citér

12. juni 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg havde kronisk tørre læber efter en fødsel. Vi taler i måned/årevis. Det, der hjalp til sidst, var den billige gule Carmex til 35 kr. Den kan nærmest købes overalt. 

Anmeld Citér

13. juni 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har sendt et billede til min læge og ud fra det samt mine symptomer kunne han konstatere, at det er herpes. Jeg bliver derfor sat igang med tbl og creme. Ud fra hvordan det har udviklet sig, havde jeg selv mistanke om herpes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.