Mine læber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.712 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

AV, mine læber gør ondt! De svier, føles ødematøse, hævede og meget tørre. Og uanset om jeg smører dem med læbepomade så hjælper det ikke.
Jeg har intet filler eller andet fået i dem og har aldrig nogensinde fået det. Jeg har ikke gjort eller spist anderledes end hvad jeg plejer, så ved ikke hvad det kan være??
Jeg har prøvet Google, men syntes ikke jeg kan bruge det til noget

Har I en ide til hvad det kan være?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2023

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

AV, mine læber gør ondt! De svier, føles ødematøse, hævede og meget tørre. Og uanset om jeg smører dem med læbepomade så hjælper det ikke.
Jeg har intet filler eller andet fået i dem og har aldrig nogensinde fået det. Jeg har ikke gjort eller spist anderledes end hvad jeg plejer, så ved ikke hvad det kan være??
Jeg har prøvet Google, men syntes ikke jeg kan bruge det til noget

Har I en ide til hvad det kan være?? 

Det er ikke så længe siden jeg havde det sådan. Og der gjorde absurd ondt. Jeg smurte med god gammeldags vaseline flere gange i løbet af dagen og det gjorde altså virkelig underværker her. 

Men kan selvfølgelig ikke sige om du har fået en allergisk reaktion på noget.

Anmeld Citér

11. juni 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg får det nogle gange om året, og det er virkelig ubehageligt.. Jeg smører med læbepomade konstant i nogle dage/en uge, og så er det væk igen.. Men som en anden siger, så er det nok hurtigere med vaseline eller fedtcreme

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Køb en ordentlig læbepomade. Labello mm gør intet godt, de udtørrer læberne mere end de fugter, så man skal bruge dem konstant. La Roche posay, a-derma mm har nogle gode 

Anmeld Citér

11. juni 2023

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Det er ikke så længe siden jeg havde det sådan. Og der gjorde absurd ondt. Jeg smurte med god gammeldags vaseline flere gange i løbet af dagen og det gjorde altså virkelig underværker her. 

Men kan selvfølgelig ikke sige om du har fået en allergisk reaktion på noget.

Jeg har også tænkt på en allergisk reaktion, men jeg kan virkelig ikke komme på hvad det skulle være fra

Anmeld Citér

11. juni 2023

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Køb en ordentlig læbepomade. Labello mm gør intet godt, de udtørrer læberne mere end de fugter, så man skal bruge dem konstant. La Roche posay, a-derma mm har nogle gode 

Jeg prøver lige nu Lip balm fra Tromborg, men det svier når jeg kommer det på. Og andre mærker

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonym

Jeg kan ikke tåle konserveringsmidler i læbeprodukter. Så reagerer jeg også sådan. 
har også prøvet det engang hvor jeg fik en Ole Henriksen serum til ansigt, der ramte jeg munden og dagen efter hævede jeg op, blev rød og det sved. 

men kun på læberne jeg er allergisk

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Kan stærkt anbefale forsvarets hudsalve. Den er med naturlige ingredienser og uden og uden vand. Jeg har købt den i bilka

Anmeld Citér

11. juni 2023

årgang84

Profilbillede for årgang84

Det kan sagtens være en reaktion på sol.. 

Anmeld Citér

11. juni 2023

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
årgang84 skriver:

Det kan sagtens være en reaktion på sol.. 

Ok. Jeg syntes bare ikke, at jeg har været så meget ude i solen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.