Zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Mit barn på 4 år har brug for hjælp mod forstoppelse, som hun har lidt af hele sit liv .. Vi kører lige nu på laxoberal og movicol, men kan bare ikke få den prop ud, der har siddet der i flere måneder, og hun er undersøgt for alt, men testene viser alle et raskt barn.. Børnelægen mener, at hun har en doven tarm, og at hun måske/forhåbentlig vokser fra det, men nu er vi ved at være trætte af afføring i bukserne og smerter hver dag.. 

Så nu vil vi prøve zoneterapi.. Men er der nogle, der kan anbefale en god en, som har speciale i børn og evt. maveproblemer omkring Odense, Ringe eller omegn? 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2023

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg kan desværre ikke referere til nogen. Men vær obs på at laxoberaldråber er kendt for at give mange mavesmerter. 
håber det bedste

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg kan desværre ikke referere til nogen. Men vær obs på at laxoberaldråber er kendt for at give mange mavesmerter. 
håber det bedste

Det ved jeg godt.. Børnelægen ville helst heller ikke give dem pga. generne.. Men det er desværre nødvendigt

Anmeld Citér

6. juni 2023

Mortilpiger

Profilbillede for Mortilpiger

Jeg antager I har helt styr på kosten.

Jeg ved en sf mine veninder får zoneterapi med jævne mellemrum og en af “bivirkningerne” for hendes vedkommende er at hun skal på toilettet lige bagefter. 

Zoneterapi er jo en ufarlig behandlingsmetode, så det skader ikke at prøve det af, omend det jo heller ikke evidensbaseret.

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym trådstarter

Mortilpiger skriver:

Jeg antager I har helt styr på kosten.

Jeg ved en sf mine veninder får zoneterapi med jævne mellemrum og en af “bivirkningerne” for hendes vedkommende er at hun skal på toilettet lige bagefter. 

Zoneterapi er jo en ufarlig behandlingsmetode, så det skader ikke at prøve det af, omend det jo heller ikke evidensbaseret.

Ja det har vi .. 

Ja det er nemlig også det, jeg har hørt.. Men kunne bare godt tænke mig at høre nogle anbefalinger, så vi får fat på en god

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.