Uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2023

Baby.mamma

Anonym skriver:

Er der nogle som kan sige hvad det her er ? 

Du har jo næsten 2 års SU tilbage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2023

Baby.mamma

Men det øverste ser lidt sjovt ud. Er du Dansk statsborger? 

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym

Hvis det er din SU du er inde på ligner det at du ikke har brugt noget af din SU til videregående uddannelse. Tror slet ikke sosu, rengøringsassistent osv. tæller med i de klip. 
man har 70 “klip” og bruger et klip pr. måned og som jeg ser det har du 70 tilbage og den uddannelse du er indskrevet på er nomeret til 23 klip. Men jeg kan tage fejl. 

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Men det øverste ser lidt sjovt ud. Er du Dansk statsborger? 

Nej det er jeg ikke 

jeg er også helt forvirrende

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er din SU du er inde på ligner det at du ikke har brugt noget af din SU til videregående uddannelse. Tror slet ikke sosu, rengøringsassistent osv. tæller med i de klip. 
man har 70 “klip” og bruger et klip pr. måned og som jeg ser det har du 70 tilbage og den uddannelse du er indskrevet på er nomeret til 23 klip. Men jeg kan tage fejl. 

Jeg forstår ikke noget mere det er forvirrer mig fuldstændig . Jeg vil gerne ind Eud men kan ikke fordi de siger jeg ikke har flere uddannelsesklip

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ikke på noget uddannelse lige nu

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym

Jeg tror mere det er den her regel som du render ind i. Men jeg ved det jo ikke. 
https://www.su.dk/su/om-su-til-ungdomsuddannelser-gymnasium-hhx-mv/su-til-maksimalt-5-ungdomsuddannelser/

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har snakket med en hun sagde man kan får det gennem Jobcenteret . Fik hun også su?

Det kan man kun hvis man er på offentlig forsøgelse, og får et uddannelsespålæg ....

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan man kun hvis man er på offentlig forsøgelse, og får et uddannelsespålæg ....

Når okay 

så jeg kan ikke får flere Klips ?

Anmeld Citér

4. juni 2023

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Du har jo næsten 2 års SU tilbage? 

Hvad betyder det så ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.