Jeg har skrevet herinde før, og til de som genkender mig, vær søde at være diskrete tak.
Jeg er så helt ubeskriveligt bange hele tiden når jeg er sammen med vores søn. Han bliver tre år om nogle måneder, og vi har været igennem en del fra start. Men når det sagt så vil de fleste nok være meget sejere end mig til, at gå det igennem.
Men jeg kan snart ikke mere. Ingen kan hjælpe mig, vores økonomi er presset hvilket ikke er nyt, da jeg pt. er sygemeldt på dagpenge pga. min angst.
Bare han hoster eller gnubber sig gentagende gange i et øje, så ser jeg katastrofer og død.
Nu har jeg brug for at blive beroliget. For hver gang jeg tager ham til læge, så føler jeg mig hysterisk og bange… føler min diagnose med angst står i vejen for alt som omhandler vores søn.
Han har været syg fredag og lørdag med opkast. Derefter ingen appetit, træt og bleg.
Idag har han dårlig mave, virker brugt og træt med mørke render under øjnene. Han spiste en ostehaps og drak en smoothie, men det så det siden han kom hjem fra vuggestue (min mand vurderede han godt kunne komme afsted idag).
Jeg er bange for det unormalt og finder ingen ro… manden har lidt (sammen med min mor) taget ansvaret for vores søn (jeg kan sagtens passe vores to store). Men nu jeg bange for de ikke ser hvis det alvorligt. Min mand er skide dårlig til at vurdere ting og min mor er her jo ikke 24/7.
Jeg flygter hele tiden ud af huset og prøver at lade som om min søn ikke findes når jeg er væk. Det for hårdt at være sammen med ham. Min tillid til vores sundhedsvæsen er væk og jeg er bange.
Bange for min søns helbred, bange for at være hjemme og bange for alt.
Har prøvet setralin og Pregabalin begge i små doser, men alle bivirkningerne jeg får skræmmer mig endnu mere og gør mig dårlig. Ryster, sover ikke, får hjertebanken og hedeture, det hæsligt. Har prøvet at overbevise mig selv om, at det bedre end at være bange og det bare er en periode, men kan simpelthen ikke tage dem.
Da vores søn kasted op tog til jeg Oringe, men blev sendt hjem da jeg ikke er selvskadende eller selvmordstruet… egen læge vil ikke henvise til psykiatrien, og selv hvis han ville, så har jeg hørt der er meget lang ventetid.
Jeg kan simpelthen ikke holde til det. Hvis min mand skal “skåne” mig og stå for alt omkring vores søn, så skal han i vuggestue kl tidligt og hentes kl 17 tidligst, det synes jeg er voldsomt længe. Men når jeg henter ham er jeg bange fra der sek jeg går ind af lågen. Og til min mand er hjemme…
Hvad gør jeg?