Ondt i det ene ben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2023

Anonym trådstarter

Min 4 årige dreng, er begyndt at klage over smerter i det ene ben, inden jeg googlede, slog jeg det lidt hen med vokseværk, da de 3 gange det har været der, har det været om aftenen/nat, og væk igen næste morgen, men nu læser jeg at vokseværk er altid i begge ben, og kræft popper op på Google

Nogle der har prøvet ligende? Kontakter selvfølgelig vores læge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2023

Anonym

Det kan også være krampe som ikke behøver være begge ben. 
Og så vil jeg sige at vores pige lider meget voldsomt af vokseværk og ikke altid har ondt i begge ben. Det er mest det ene ben, engang imellem det andet og nogle gange armene.  Hun er blevet undersøgt af diverse læger og ikke en har mistænkt kræft men de skulle udelukke børnegigt hvilket det heldigvis heller ikke er. Vi er begyndt at give hende magnesium tilskud og er gået fra voldsomme smerter langt de fleste aftener/nætter til måske 1-2 gange pr. måned og det hjalp fra den ene dag til den anden. Synes selvfølgelig at du skal til lægen med ham hvis du er bekymret, men tænker bare slet ikke kræft

Anmeld Citér

22. maj 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vokseværk behøver ikke at være i begge ben, så længe han ikke halter ville jeg tænke vokseværk

Anmeld Citér

22. maj 2023

B&J

Det kan også Være han er hypermobil 

Det gør sååååå pokksers ondt og kan sagtens kun være i det ene ben. Både mig og min søn har det 

Anmeld Citér

22. maj 2023

Anonym

Ro på. 

som mor til et barn med kræft som har været sammen med en masse børn der har haft leukæmi, så er det altså ondt i benene i mange lange perioder. Hvor de ikke vil gå. Det er ikke noget, som kommer og går som sådan. 

Det lyder ikke som andet end vokseværk. 
jeg har selv haft det - og det var altså ikke altid i begge ben på samme tid. 

Anmeld Citér

22. maj 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Is på - det lyder enormt meget som vokseværk. Min datter har lidt meget af det (jeg selv også) og altid kun et ben af gangen. Endda så galt så vi en nat havnede på skadestuen, fordi smerterne var så voldsomme (og hun er ellers normalt rimelig hårdfør). Det lyder ufarligt, men selvfølgelig skal I søge læge hvis du er utryg!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.