Flytte sammen . Breake nyheden ? Hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2023

Anonym trådstarter

Ift alderen på børnene, så har jeg følgende;

Pige på 12 

Pige på 9 

Dreng på 7

Han har 

En pige på 9 og en dreng på 9( de er vant til at dele værelse hjemme ved far efter eget valg .

Og mine de "små" sover sammen hver aften efter eget valg og har alle dage gjort det   men har hver sit værelse med alt der legegrej

Den store pige på 12 er vi enige om vil  beholder eget værelse alene.  Grundet hendes alder

Må indrømme det er minimalt hvor meget jeg har luftet ideen for dem, fordi jeg ikke har været afklaret med og idden ville kunne praktiseres( har boet alene i 6 år og er / har nok været lidt snæver synet .og fordi jeg ikke synes jeg har kunne været det bekendt overfor dem at "ødelægge' vores lille indercirkel "  meen kan bare mærke at mit / vores personlige/ egoistiske behov om at danne familie efterhånden er svær at modstå  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Pige på 12 

Pige på 9 

Dreng på 7

Han har 

En pige på 9 og en dreng på 9( de er vant til at dele værelse hjemme ved far efter eget valg .

Og mine de "små" sover sammen hver aften efter eget valg og har alle dage gjort det   men har hver sit værelse med alt der legegrej

Den store pige på 12 er vi enige om vil  beholder eget værelse alene.  Grundet hendes alder

Må indrømme det er minimalt hvor meget jeg har luftet ideen for dem, fordi jeg ikke har været afklaret med og idden ville kunne praktiseres( har boet alene i 6 år og er / har nok været lidt snæver synet .og fordi jeg ikke synes jeg har kunne været det bekendt overfor dem at "ødelægge' vores lille indercirkel "  meen kan bare mærke at mit / vores personlige/ egoistiske behov om at danne familie efterhånden er svær at modstå  

Ork, så er det jo slet ikke så vild en omvæltning hvis dine 2 små allerede sover sammen og den store kan bibeholde eget værelse.

jeg tror det kommer til at gå helt fint! Så længe i husker at dele jer op af og til, så børnene også får noget tid alene. Det er vigtigt.  

Anmeld Citér

22. maj 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Pige på 12 

Pige på 9 

Dreng på 7

Han har 

Man kan også vende den om og sige at det kan være positivt for jeres børn ar opleve deres forældre i et sundt parfohold, som et forbillede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.