Jeg prøver lykken her , jeg har virkelig lige brug for lidt sparring 
Min kæreste og jeg har været sammen i godt 5 år . Vi har begge børn fra tidligere forhold, men ingen fælles .
Vi har meget længe efterhånden snakket om at flytte sammen, men er ikke rigtig kommet videre med projektet af hensyn til vores børn .
Men vi føler begge at det er begyndt at skabe frustration internt mellem os at vi ikke rigtigt "rykker " os nogen steder , jeg er 32 han er 38 . Og føler lidt tiden begynder at rende stærkt, den ene dag tager den anden, og vi praktisk talt står som præcis for 5 år siden .
Anyhow . Han står og skal genhuset pga renovering af lejebolig, og vi overvejer kraftigt at tage springet nu . Så han flytter hjem til os istedet for . Han har sine 2 børn i en 7/7 ordning, så de "følger selvfølgelig med"
Det vil betyde at mine 2 skal dele værelse og ligeledes skal hans . Ihvertfald 2 år , så vil planen være evt at købe noget større sammen på sigt 
Meen hvordan overbringer man lige sådan en beslutning for sine børn ? Og hvor meget hensyn skal vi tage til deres eventuelle meninger og holdninger? For tror helt bestemt at både mine og hans børn nok ville foretrække situationen som den har været hidtil .
1. Fordi det bare er fedt at have mor / far for sig selv .
2. De kender selvfølgelig ikke til andet .
Det en helt ny verden for os begge .. nogen der vil dele erfaringer?
Anmeld
Citér