fehår skriver:
Hvorfor skal man absolut dække sig til, når man ammer? Jeg prøver bare at forstå.
Tjo, nu er det ikke til debat, men jeg kan som sådan godt lige svare, hvis det ønskes 
Da det er en privat kropsdel, som man ikke viser i offentligheden, bør man ikke vise den i offentligheden. Hvis man ammer, så skal baby naturligvis have mad, men man krænker mange omkring sig, og bør derfor dække til. Baby bliver lige så mæt om mor er dækket eller ej, hvorfor det ikke er det mindste problem, men hvorfor det igen ville være enormt egoistisk ikke at dække sig 
Derudover så ved jeg som ammende kvinde, hvor meget og hvor langt mælk kan sprøjte, og bestemt ukontrolleret, derfor bør man i min optik dække sig til, da det ikke er særlig fedt for omkringsiddende/stående at skulle have en fremmed kvindes mælk på sig og ej heller i drikke eller madvarer på en café 
De mænd jeg kender, vil ikke engang "nyde noget af" deres egen kones mælk og derved bryst ved sex når der ammes, derfor ville en anden kvindes mælk heller ikke være sagen 
Jeg håber det klarlagde et andet synspunkt end dit eget 

Anmeld
Citér