Min far var 20 år ældre end min mor, da de mødte hinanden. Han havde min storebror fra tidligere forhold, som var næsten lige så gammel som min mor.
Min far døde i 2005, da min mor lige var blevet 49. Jeg var 25, og min storesøster 26. Min Far var ALDRIG gammel. Han holdte aldrig igen og var aktiv, indtil den dag, han fik en kæmpe blodprop, og døde 3 dage sener, uden nogensinde rigtig at have fejlet noget.
Min mor mødte heldigvis en ny mand, nogen år efter, som hun var sammen med i et par år, inden hun "slog op"
Kort efter mødte hun en ny mand, på hendes som var 1 år yngre end hende. De rejste verden rundt. De valgte at bo hver for sig, men var sammen 4-5 ud af 7 dage om ugen. Han var helt fantastisk og min mor troede de sku blive gamle sammen.
Sidse år i maj, ku han pludselig ik støtte på sit ben, og det viste sig, at han havde en kæmpe hjerne tumor, på størrelse med en tennisbold. Han døde d 31/7- 2022, efter et voldsom kort sygdomsforløb.
Igen var hun helt alene, men efter et helt andet, og mega hårdt sygdomsforløb.
Her den anden fortalte hun, at hun har oprret en konto, på en dating side. Hun føler ik hun ska være alene de næste måske 30 år. Vi som familie bakker hende self op, og håber hun møder en rar mand, som hun igen ka rejse med og opleve tosomheden sammen med.
Ingen ved hva fremtiden bringer!
Ingen ka gi en garanti for, hvor længe i vil få sammen. Måske er det dig der dør først osv osv osv
Hvis han gør dig lykkelig, så lad ik frygten holde dig tilbage