Test af fertilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_2 skriver:

På Rigshospitalet og Herlev Hospital kan man få tjekket fertiliteten gratis på deres fertilitets klinik. Hvis i bor i nærheden af hovedstaden  det lykkes mig dog aldrig at komme igennem telefon køen. Din kæreste kan tjekkes ved en sædbank, det koster ca 500 kr 

Det tog mig 6 måneder at blive gravid da jeg var 36. Nu er jeg spændt på hvor lang tid det tager næste gang (er 38 nu)

Tak for svar. Vi bor ikke i nærheden af hovedstaden desværre. Er halvt år er da også rigtig fint! Jeg er altid blevet rigtig nemt gravid, så håber jeg stadig har heldet med mig, når vi går igang med at prøve

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2023

Anonym

Jeg blev gravid i første hug som 35 årig.. �� så det kan sagtens lade sig gøre. 

Anmeld Citér

19. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev gravid i første hug som 35 årig.. �� så det kan sagtens lade sig gøre. 

Haha fedt! Ja det kan jo sagtens lade sig gøre - men jeg er bare så nysgerrig på det Har en del veninder som ikke kunne blive gravide uden fertilitets behandling af en eller anden grad, men håber da på vi får nemt ved det, lige som ved mine andre to børn som blev til i første hug Nu er jeg dog 10 år ældre, og det ændrer måske lidt på det, men hvem ved..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.