Over tid, negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2023

Mt_2020

Min mens er over 20 dage forsinket. Tester negativ. Hvis den ikke kommer som den skulle her om 7-14 dage så må jeg til lægen. Det er vildt underligt, for havde meget lidt brunt blod når jeg tørrede mig, de fem dage jeg skulle have haft mens 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2023

Sba

Anonym skriver:

Åh, der er nok mange der kender det! 
men jeg er nu gået 5 dage over tid, og har ingen symptomer overhovedet på hverken mens eller en graviditet. 
har taget 2 teste, begge bragede negative (valmed) 

Jeg har altid haft en regelmæssig mens på 28-31 dage, det sidste år lagt fast på de 30 dage, og når jeg før har gået over, har det maks været 2 dage, og med alle symptomer på mens ville komme. 
Men denne gang er anderledes, jeg plejer endda at danne meget væske i kroppen op til mens, men dette er der ikke skyggen af heller. 

Er der andre der har prøvet at gå over, og hvis det ikke bar en graviditet, hvad var grunden så? 

Jeg har både gået to uger over tid og helt skippet en menstruation.. lægerne fandt ingen årsag til det.. fik a vide at det var noget der skete engang imellem.. er du utryg kan du altid prøve at snakke med din læge  

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym

Jeg har prøvet at gå 5 dage over før jeg kunne ane en svag streg, der lå min ÆL bare det senere.

Så har jeg prøvet at springe en menstruation over uden at man rigtig vidste hvorfor. 

Også har jeg fået ud menstruation i 4 måneder hvor man til sidst fandt ud af at jeg havde PCOS og sikkert havde haft det i lang tid, men havde haft det under kontrol. Der var det stress som havde fremprovokeret at jeg havde ændret spisrmønster og mit insulin niveau var steget voldsomt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.