Over tid, negativ test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2023

Anonym trådstarter

Åh, der er nok mange der kender det! 
men jeg er nu gået 5 dage over tid, og har ingen symptomer overhovedet på hverken mens eller en graviditet. 
har taget 2 teste, begge bragede negative (valmed) 

Jeg har altid haft en regelmæssig mens på 28-31 dage, det sidste år lagt fast på de 30 dage, og når jeg før har gået over, har det maks været 2 dage, og med alle symptomer på mens ville komme. 
Men denne gang er anderledes, jeg plejer endda at danne meget væske i kroppen op til mens, men dette er der ikke skyggen af heller. 

Er der andre der har prøvet at gå over, og hvis det ikke bar en graviditet, hvad var grunden så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2023

Anonym

Din ægløsning har nok bare rykket sig og har ligget senere. Når du ikke tester for æl kan du aldrig være sikker på hvornår den falder

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg tester ikke, men ser og mærker i krop når jeg har det. Og jeg havde æl en af dagene 21-22-23 april

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tester ikke, men ser og mærker i krop når jeg har det. Og jeg havde æl en af dagene 21-22-23 april

Det kan du bare ikke altid bruge til noget desværre om du vil det eller ej.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Tidra22

Min menstruation har jeg nærmest kunne lave kalender ud fra. Men pludselig gik jeg 8 dage over. Hvorfor, det aner jeg ikke. Men gravid var jeg desværre ikke.. Så selvom man tror på det er regelmæssigt, kan den sagtens skubbe sig(: Så jeg er meget enig med de andre svar du har fået

Anmeld Citér

11. maj 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Åh, der er nok mange der kender det! 
men jeg er nu gået 5 dage over tid, og har ingen symptomer overhovedet på hverken mens eller en graviditet. 
har taget 2 teste, begge bragede negative (valmed) 

Jeg har altid haft en regelmæssig mens på 28-31 dage, det sidste år lagt fast på de 30 dage, og når jeg før har gået over, har det maks været 2 dage, og med alle symptomer på mens ville komme. 
Men denne gang er anderledes, jeg plejer endda at danne meget væske i kroppen op til mens, men dette er der ikke skyggen af heller. 

Er der andre der har prøvet at gå over, og hvis det ikke bar en graviditet, hvad var grunden så? 

Jeg gik 10 dage over tid før jeg kunne teste positiv med min søn. På 8. Dagen var testen bragende negativ. 
Jeg har også altid haft helt regelmæssigt menstruation. Stort set på klokkeslæt. Jeg havde bare en slow starter

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Kan høre jeg nok bare må vente på mens, eller en positiv test

Der skal jo en første gang til alting, så 5 dage over tid i mine 35 år, er nu min første gang  

Anmeld Citér

11. maj 2023

Tidra22

For mig var det første gang jeg gik over tid i de 2,5 år jeg ikke havde været på p-piller der. Før det var jeg på piller i 10 år, så dem tæller jeg ikke med;-) Men ja.. der er vel ikke andet at gøre, end at vente… selvom det er kedeligt… 

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

For mig var det første gang jeg gik over tid i de 2,5 år jeg ikke havde været på p-piller der. Før det var jeg på piller i 10 år, så dem tæller jeg ikke med;-) Men ja.. der er vel ikke andet at gøre, end at vente… selvom det er kedeligt… 

Ja, det er sku lidt kedeligt  

Jeg var kun på p-piller i da jeg var 16-17 år, men der havde jeg vildt ureglmæssig mens, og derfor anbefalede min læge at jeg ikke skulle være på dem, lige siden har det været kalender præcis på præcis 29-30 dagen, næsten på tidpunkter  

Kvindekroppen er sku vild hvordan den kan drille

Anmeld Citér

11. maj 2023

Tidra22

Anonym skriver:

Ja, det er sku lidt kedeligt  

Jeg var kun på p-piller i da jeg var 16-17 år, men der havde jeg vildt ureglmæssig mens, og derfor anbefalede min læge at jeg ikke skulle være på dem, lige siden har det været kalender præcis på præcis 29-30 dagen, næsten på tidpunkter  

Kvindekroppen er sku vild hvordan den kan drille

Mit begyndte først rigtigt at drille da ønsket om graviditet blev større og større, og udsigten til behandling kom nærmere. Så jeg tænker jeg muligvis har været en my presset.. hvem ved

Ja, suuuper kedeligt og træls!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.