Jeg kender dine følelser. Jeg havde selv en senabort og har nu en rask lille dreng. Jeg tænker på min datter hver dag og jeg savner hende. Men jeg elsker også min dreng og han giver mig så meget lykke og glæde.
Jeg oplever at nogle negligerer min datter når jeg siger at jeg har tre børn, så synes de jo kun at det er de to levende som tæller. Så retter jeg dem og siger at jeg har tre.
Er du i sorggruppe? Det hjalp mig meget. Og har du kontakt til forældre og sorg stadig? De har hørt en masse have de samme tanker som dig, så tag endelig fat i dem hvis det er.
Og så synes jeg godt nok at din læge er strid når han/hun ikke vil tage hcg. Vil han/hun heller ikke henvise til tidlig scanning? Ellers må du slå i bordet overfor din mand og sige at du har behov for at se at alt er godt. Hvad med hospitalet? Sørg for at blive tilknyttet som sårbar gravid med ekstra tjek. Min efterfølgende graviditet var objektiv helt normal uden yderligere risici men jeg var et nervevrag og kunne dårligt være i det indtil jeg havde været til md scanning. Derefter gik det bedre men det var først da jeg havde ham i armene at jeg rigtig troede på det.
Jeg sender dig mange tanker! 
Anmeld
Citér