2) Kunne du finde på at være din partner utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Lone Jakobsen

nej... jeg er ikke blevet gift for at være utro, og som Eva skriver...sådan noget dukker op til overfladen engang.

hvis jeg ville være sammen med andre end min mand, så skylder jeg ham at be om skilsmisse først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

vatten

Jeg har stemt nej.

Jeg har sagtens styre mig på det punkt

Anmeld

2. november 2009

FrkC

Jeg ville aldrig kunne gøre det!! Jeg elsker min kæreste over alt på jorden og jeg vil kun ha ham  Jeg har heller aldrig haft lyst til det!

Camilla som elsker sin kæreste, og KUN sin kæreste

Anmeld

4. november 2009

4xGreve

Aldrig... never ever...

Jeg elsker min mand og selvom jeg ikke gjorde vil jeg aldrig kunne gøre sådan nogen mod ham - ALDRIG

Anmeld

4. november 2009

otlitrom

Nej! Aldrig i livet!! Jeg har selv været den part, hvor kæresten har været utro, og det er den mest lede følelse at stå med! Jeg følte mig SÅ dum, naiv og billiigt til salg! Det er tillidsbrud, og for mig var det meget svært at komme til at stole på andre igen. Min nuværende kæreste har lidt under det, i starten af vores forhold (for 4 år siden), da jeg var bange for det skulle ske igen.. Men nu er jeg sikker på at det ikke sker! Så sikker som man nu kan være. Jeg stoler på ham og han stoler på mig.. Og så er det jo et meget godt udgangspunkt

Anmeld

4. november 2009

LouiseNielsen

Bestemt nej.... Ville aldrig være min kæreste utro! Ville jeg aldrig byde ham, heller ikke selvom jeg viste han aldrig ville finde ud af det.... Jeg tager kæmpe afstand fra utroskab!

Om han ville.... Nej det tror jeg helt sikkert ikke, men man ka vel aldrig sige aldrig på hans vegne!

Anmeld

4. november 2009

Miamaja

jeg kan ikke sige det, for jeg ved det ikke men hvis det skete saa ville det komme frem for eller siden er jeg ret sikker paa. saadanne hemmeligheder er bedst fortalte end gemte.

Anmeld

6. november 2009

Tina2

Nej, det kunne jeg ikke... Og tror bestemt heller ikke han kunne finde på det....

Jeg har SLET ikke lysten. Kan stadig tænke på hvor heldigt det var jeg for snart 10 år siden gik ind på præcis det diskotek hvor Thomas var.... Han er bare fantastisk, jeg elsker ham helt utrolig højt

Har aldrig i de snart 10 år været i en situation hvor jeg har så meget som overvejet det...

Anmeld

7. november 2009

Betina88

Nej , det ville jeg ikk' .. Og han ville heller ikk' være det ..

Anmeld

8. november 2009

malou

Nej det vil jeg aldrig byde et andet menneske.. har sev mærket på egen krop hvor ondt det svigt gør når ens elskede er een utro... så mit svar er NEJ!!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.