2) Kunne du finde på at være din partner utro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du finde på at være din partner utro hvis du var 100% sikker på han/ hun aldrig ville finde ud af det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.324 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Anonym trådstarter

hvis du var 100% sikker på din partner ALDRIG fandt ud af det?

Tror du din partner kunne finde på at være dig utro hvis han vidste du aldrig ville finde ud af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Louise mortil4

Nej det kunne jeg bestemt ikke.

Og ej jeg tror heller ikke han ville være det.

Anmeld

1. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg kunne ikke finde på og være min kæreste utro. Og han kunne ikke finde på og være mig utro.

Hvorfor være sammen, hvis man vil være utro? Sådan tænker vi..

Anmeld

1. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved slet ikke havd jeg skal svare for jeg KAN ikke holde noget skjult for ham... Jeg får så dårlig samvittighed at jeg går til bekendelse - også selvom han aldrig ville have fundet ud af det på egen hånd...   Så jeg må bare leve med at han får ALT afvide, og så bare begrænse de dumme impulser mest muligt... Heldigvis er min ærlighed noget af  det han elsker mig højest for, siger han...

Anmeld

1. november 2009

Mor.sander

Nej, det kunne jeg ikke og det ville han heller ikke.. Men vi har også begge den holdning at, i det øjeblik utroskab kommer i tankerne, så er det fordi at der er noget galt med parforholde.. Hele tage hånd og problemerne end at skabe endnu flere!

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

NEJ !!!!

Anmeld

1. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Absolut ikke. Jeg behandler andre mennesker som jeg gerne selv vil behandles.

Som udgangspunkt går jeg ud fra, at min partner holder sig til mig, men når det gælder andre mennesker end sig selv kan man kun tro og håbe. Desværre kan man ikke vide.

Anmeld

1. november 2009

oo

Rosa skriver:

Ved slet ikke havd jeg skal svare for jeg KAN ikke holde noget skjult for ham... Jeg får så dårlig samvittighed at jeg går til bekendelse - også selvom han aldrig ville have fundet ud af det på egen hånd...   Så jeg må bare leve med at han får ALT afvide, og så bare begrænse de dumme impulser mest muligt... Heldigvis er min ærlighed noget af  det han elsker mig højest for, siger han...

det er det samme for mig - jeg kan ikke en gang finde ud af at lyve om at en kjole har kostet mindre end den egentlig har, for at slippe for at diskutere om det så var et godt køb.

og desuden har jeg ikke noget ønske om, at være min mand utro. hvis jeg havde det, ville jeg finde ud af hvorfor det ønske var opstået, hvad det var der pludselig manglede, som fik mig til at søge det hos en anden - og så tale med min mand om det inden jeg opsøgte det hos en anden mand!

og jeg håber og tror da også, at det er sådan min mand ville gøre, hvis han selv stod i situationen.

Anmeld

2. november 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

hvis du var 100% sikker på din partner ALDRIG fandt ud af det?

Tror du din partner kunne finde på at være dig utro hvis han vidste du aldrig ville finde ud af det?

Men det kan man aldrig være sikker på....alt kommer frem til overfladen engang...

Jeg har været utro...og betalt prisen også.

Anmeld

2. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg ved med sikkerhed at jeg aldrig ville være min partner utro, hvis vi var nået helt derud ville jeg gøre det forbi først, uanset hvad... Og jeg ved han ahr det lige sådan.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.