Stoppet næse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2023

Anonym

Jeg har engang været afhængig d næsespray fordi jeg brugte det i to uger. Det var ikk sjovt og behandlingen er ikke baby-i-mave venlig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2023

Kreamor

Profilbillede for Kreamor
Anonym skriver:

Jeg har engang været afhængig d næsespray fordi jeg brugte det i to uger. Det var ikk sjovt og behandlingen er ikke baby-i-mave venlig 

Hvordan kom du ud af dit overforbrug? Stoppede du bare og ventede på at det gik over? I så fald, hvor lang tid gik der?

Anmeld Citér

5. maj 2023

Tidra22

Kreamor skriver:

Hvordan kom du ud af dit overforbrug? Stoppede du bare og ventede på at det gik over? I så fald, hvor lang tid gik der?

Jeg har også været en smule afhængig, men især af dem med menthol. Da jeg skiftede til Viruseptin hjalp det, for den kan ikke helt det samme som Otrivin f.eks. Så helt naturligt stoppede jeg efter forkølelsen. 

Almindelige næsespray rør jeg ikke i min graviditet, det tør jeg ikke. Men den jeg har nævnt er ikke afhængighedsskabende:-)

Anmeld Citér

5. maj 2023

Anonym

Kreamor skriver:

Nej jeg fik en anden spray med binyrebarkhormon der skulle reparere skaden. Det tog en måned før jeg kunne trække vejret gennem næsen naturligt. Tør aldrig bruge næsespray igen. 

Anmeld Citér

5. maj 2023

B&J

Har du været ved en øre/næse/hals læge????

For måske er det allergi, men som. Mange skriver en skølle flaske/næsehorn er guld også saltvand og ja det har ikke samme effekt som Næsespray men det får det med tiden og er 100% sunder for din krop og næse og bihule osv.

Jeg gik rundt sådan. Som du beskriver det i 3mdr Jep så var det støv allergi der havde sat sig til betændelse i næsen 

Anmeld Citér

5. maj 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Det er helt normalt med stoppet næse som gravid, fordi alle slimhinder kan blive mere følsomme og hæve (hvilket starter snotproces). Stop med næsespray (særligt fordi næsens slimhinder bliver afhængig af det og faktisk gør det værre i længden) og overvej de andre forslag, hvis du slet ikke kan leve med snotten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.