Hvor meget fik dine børn samlet til konfirmation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2023

Anonym

Vores ældste blev konfirmeret sidste år. Vi holdte festen på en kro, med alt inklusiv af mad og drikkevarer. Det blev lige omkring 20.000kr. Vi havde inviteret 32 gæster, plus os selv.

Vi har en kammerat der tager billeder, og som kom i ca 3 timer, til vennepris. Det var ca 3000kr.

Kærestens onkel havde tilbudt gratis kørse, i en fantastisk gammel chervole 1967, men vores ville heller hentes en trækvogn, der blev pyntet.

Vi gav hende en familietur til London, en uge i juli, hvor hun måtte vælge endten en musikal eller et teater stykke vi skulle ind og se, plus shopping. Hotel midt i London, for 4 personer, med morgenmad, fly, togbilletter, lommepenge til 4 personer, oplevelser, mad osv osv, blev nok 25.000 i alt. Dette var dog en tur, vi havde snakket om allerede inden corona, så der var sat penge til side, over flere år. Plus vores yngste på 10 år, havde fået en tur i warrener studios og se hvor Harry potter blev optaget. Det var også med i prisen.

Hun fik nogle enkelte gaver, men fik ca 15.000 kr I kontanter. 3 sæt bedsteforældre, gav størstedelen. 

Vores yngste skal konfirmeres om 3 år ish, og har allerede snakket om, at festen, skal være samme sted, som søsterens. Hun vil også gerne endten til London eller Berlin, så det er det vi spare op til.

Vi rejser normalt ikke rigtig udlands, når vi holder ferie, så for dem, har det været en kæmpe oplevelse, at komme til London.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2023

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min søm fik 7600 i kontanter, en iphone, airpods og en bærbar computer, parfume, en bog og lidt flere "små" ting. Hn var ovenud tilfreds og vi var 23mennesker - så jeg synes det er en god høst. hørte lige en klassekammerat fik 33.000 men ved så ikke om han kun fik penge

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym

Fik lidt over 10.000 igår i kontanter plus gaver

Festen kostede vel 22.000 +. Jeg er på SU med en stor børneflok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.