Konfirmationsgave, hvad har du givet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn blev konfirmeret for 2 uger siden. Han har fået en rejse til Liverpool, hvor han skal over og se en fodboldkamp sammen med hans far. Vi har valgt, at det kun er de 2, da hans søster skal konfirmeres til næste år, hvor hun får en storbystur sammen med mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2023

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har nogle år endnu inden vores skal konfirmeres, så vi har ikke helt fastlagt gaven endnu, men vi har snakket om tur til New York til datteren, da hun gerne vil derover igen og sønnen får enten en tur til Florida eller gamer computer.

Anmeld Citér

3. maj 2023

Janey

Profilbillede for Janey
MoarHvidovre skriver:

Vores søn blev konfirmeret for 2 uger siden. Han har fået en rejse til Liverpool, hvor han skal over og se en fodboldkamp sammen med hans far. Vi har valgt, at det kun er de 2, da hans søster skal konfirmeres til næste år, hvor hun får en storbystur sammen med mig

Tur til Liverpool er også det store ønske hos min gudsøn, som vi skal til konfirmation hos snart, så vi giver ham billetten til kampen til de 500 kr og så giver forældrene ham selve turen til de ca. 2000 (og en masse ting vi købte for dem i Liverpool shoppen da min søn og jeg var derovre for nylig)

Anmeld Citér

3. maj 2023

Anonym

Vi gav / giver et gavekort til kørekort.  5000 i kontanter og en oplevelse . Som fx har været koncertoplevelse, bungeejump, og festival billetter.

Anmeld Citér

3. maj 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Janey skriver:

Tur til Liverpool er også det store ønske hos min gudsøn, som vi skal til konfirmation hos snart, så vi giver ham billetten til kampen til de 500 kr og så giver forældrene ham selve turen til de ca. 2000 (og en masse ting vi købte for dem i Liverpool shoppen da min søn og jeg var derovre for nylig)

Vores søn har ikke snakket om andet de sidste mange år. Både ham og hans far er nogen fodboldtosser, så det passer perfekt med den gave

Det er også bare en god gave. Det bliver din gudsøn rigtig glad for. God fest.

Anmeld Citér

3. maj 2023

Anonym

Wow det er nogle vilde beløb, der nævnes her

Anmeld Citér

3. maj 2023

anna111

Profilbillede for anna111

Ca 1700 kr

Anmeld Citér

3. maj 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Min x mand og jeg gav en computer. Den kostede 4000. Og så fest. Nægter at give mere.

Anmeld Citér

3. maj 2023

Anonym

Udover festen fik hun en rejse til prag med mig, bare os to, 1000 kr og et sølvsmykke.

Anmeld Citér

3. maj 2023

Cvbn

Anonym skriver:

Det er da en voldsomt fin og dyr gave . Vi gav 1000 kr., da vi ikke mener det er gaven/pengene det kommer an på. 

Ja jeg synes såmænd også, at det er rigtig fint    Her i huset fokuserer vi nu heller ikke på pengene - jeg nævner beløbet fordi der blev spurgt til det  

Vi har en meget lille familie, så det samlede gavebeløb for vores børn er ikke ret stort og festerne beskedne, men de har haft en dejlig dag og været glade for deres gaver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.