Iui ved menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2023

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Anonym skriver:

Nå en anden læge idag måtte aflyse insemineringen idag efter min forlovede havde afleveret men lægen der KU konstatere som jeg sagde at jeg havde rigtig mens og de 2 æg jeg fik ovitrelle for var klappet sammen og min slimhinde var blevet tyndere. Men tænkte jo bare den anden læge måtte jo vide hvad han gjorde på klinikken

Selvfølgelig har man en tro til autoriteten har styr på hvad de laver. 
dir forløb lyder dog helt absurd og du kan læse fra flere af os at vi ikke forstår hvorfor de vil inseminere under menstruation da din slimhinde her afstødes..

jeg havde valgt anden klinik på stedet hvis jeg var dig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2023

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Altså det lyder vildt mærkeligt det hele?? Jeg forstår det faktisk ikke helt.. det burde ikke være muligt, som jeg forstår det.

Håber du bliver fulgt af en anden læge nu, ellers ville jeg da overveje at skifte klinik.

Stadig samme læge og ikke mulighed for og skifte klinik da det er den eneste der tager med et bmi over 35 

Anmeld Citér

4. maj 2023

Anonym trådstarter

Ammelia skriver:

Selvfølgelig har man en tro til autoriteten har styr på hvad de laver. 
dir forløb lyder dog helt absurd og du kan læse fra flere af os at vi ikke forstår hvorfor de vil inseminere under menstruation da din slimhinde her afstødes..

jeg havde valgt anden klinik på stedet hvis jeg var dig..

Men har ik mulighed for oh vælge en anden klinik da de er den eneste der tager med henvisning og bmi over 35

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.