Iui ved menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
12 svar
1 synes godt om
1. maj 2023

Anonym trådstarter

har andre taget ovitrelle ved menstruation og sku insemineres og stoppede menstruationen så pågrund af ægløsningen når man jo har fået ovitrelle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

Du kan ikke blive insemineret når du har menstruation. Insemineringen skal ske ved ægløsning, hvor et modent æg løsnes og dun slimhinde er tyk og klar til at modtage et befrugtet æg. Blødning vil komme ca 2 uger ægløsningen, hvis befrugtning ikke er sket og er  en udstødning sf slimhinden. 

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg har menstruation og skal insemineres det har klinikken bestemt fordi jeg har 2 æg der er 16-17 mm og en slimhinde på 12 mm så det kan man åbenbart fik ovitrelle igår som jeg fik besked på efter jeg blev scannet igår ved menstruation tænker lægen der er professor og ejer klinikken ved hvad han gør

Anmeld Citér

2. maj 2023

Tidra22

Så har du jo nok ikke menstruation men en anden blødning af en art. Jeg er enig med ovenstående, det lyder helt gak at have menstruation og skulle insemineres samtidig.

Kan dog se på dit svar, at du stoler på din klinik. Så jeg forstår faktisk ikke helt, hvorfor du spørger her inde?:-)

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg har menstruation jeg kender min egen mens den startede også som den plejer og som den skulle og klinikken ved jeg har menstruation derfor jeg blev scannet og fik så besked på og tage ovitrelle

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Så har du jo nok ikke menstruation men en anden blødning af en art. Jeg er enig med ovenstående, det lyder helt gak at have menstruation og skulle insemineres samtidig.

Kan dog se på dit svar, at du stoler på din klinik. Så jeg forstår faktisk ikke helt, hvorfor du spørger her inde?:-)

Altså det var et spørgsmål for og høre om andre også havde prøvet det og om ovitrelle så stoppede mens når der jo snart kommer ægløsning

Anmeld Citér

3. maj 2023

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Det har jeg aldrig hørt om… og jeg har været i gang i 1 1/2år med IUI og otriville og alverdens hormoner..

ved menstruation “frigives” slimhinden fordi der ikke er sket befrugtning..

Anmeld Citér

3. maj 2023

Tidra22

Det lyder bare helt, helt forkert. Som andre også skriver, så er det hverken min opfattelse eller erfaring at det overhovedet kan lade sig gøre. Altså, at inseminere under menstruation? Hvis du får en forklaring fra lægen, så opdater gerne her inde. Jeg har personligt aldrig hørt om det, det er stik imod hvad samtlige klinikker har fortalt mig:-). 

Anmeld Citér

3. maj 2023

Anonym trådstarter

Nå en anden læge idag måtte aflyse insemineringen idag efter min forlovede havde afleveret men lægen der KU konstatere som jeg sagde at jeg havde rigtig mens og de 2 æg jeg fik ovitrelle for var klappet sammen og min slimhinde var blevet tyndere. Men tænkte jo bare den anden læge måtte jo vide hvad han gjorde på klinikken

Anmeld Citér

4. maj 2023

Tidra22

Altså det lyder vildt mærkeligt det hele?? Jeg forstår det faktisk ikke helt.. det burde ikke være muligt, som jeg forstår det.

Håber du bliver fulgt af en anden læge nu, ellers ville jeg da overveje at skifte klinik.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.