Implationsblødning eller tidlig mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Bløder fortsat meget lidt.. det super irriterende faktisk.. friskt men ikke klumper og kun når jeg tisser

tog denne her til morgen som jeg syntes er lidt mere kraftig i teststregen end i går., det den sidste tidlige test jeg har.. så bliver det strips fra normal

Nej hvor er det spændende! Jeg har ikke selv prøvet babyplans tests men jeg synes klart den er blevet mere tydelig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2023

Sba

Anonym skriver:

Hej

jeg havde ægløsning sidste søndag, og i går begyndte jeg at pletbløde og få murren i underlivet.. blødningen er ikke kraftig men lidt dråber på toiletpapir og på trusseindlæg.. men jeg har den her murren fortsat og der er lidt blodklumper (små).. jeg har aldrig prøvet implationsblødning så er i tvivl om det evt bare er en tidlig mens

nogen der har oplevet lignende? Tog en tidlig test i morges som sådan her ud men kan læse på erfaring at de er kendt for skygger

Ved min sidste graviditet havde jeg implantationsblødning.. der var små "klumper".. lægen sagde at det bare var rester fra sidste mens så Sys du skal teste om et par dage igen kan meget nemt være det samme  

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Sba skriver:

Ved min sidste graviditet havde jeg implantationsblødning.. der var små "klumper".. lægen sagde at det bare var rester fra sidste mens så Sys du skal teste om et par dage igen kan meget nemt være det samme  

Okay.. dejligt andre har prøvet det samme og det bar frugt..  jeg håber tests vil give lidt svar fredag da jeg skal holde konfirmation for den store..  vil være rart at vide om vin og velkomstdrink skal være alkoholfri  dog kan jeh jo først vide mig sikker søndag/mandag… jeg må se fredag

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Nej hvor er det spændende! Jeg har ikke selv prøvet babyplans tests men jeg synes klart den er blevet mere tydelig  

Syntes jeg også, og har heller ikke erfaringer med dem så det er svært.. læste bare 2 tråde herinde hvor de skrev at de var kendt for at give skyggestreger .. så bliver man jo lidt modløs

jeg må se på de alm tests de kommende dage

Anmeld Citér

4. maj 2023

Mortil_2

Anonym skriver:

Syntes jeg også, og har heller ikke erfaringer med dem så det er svært.. læste bare 2 tråde herinde hvor de skrev at de var kendt for at give skyggestreger .. så bliver man jo lidt modløs

jeg må se på de alm tests de kommende dage

Har du fået testet igen ?

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Har du fået testet igen ?

Nej ikke siden fredag hvor den var negativ, fik mens lørdag

Anmeld Citér

7. maj 2023

Mortil_2

Anonym skriver:

Nej ikke siden fredag hvor den var negativ, fik mens lørdag

Det er jeg ked af at høre, var ellers så optimistisk på dine vegne. Håber snart den er der!

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Det er jeg ked af at høre, var ellers så optimistisk på dine vegne. Håber snart den er der!

Taaaak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.