Implationsblødning eller tidlig mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
17 svar
2 synes godt om
1. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej

jeg havde ægløsning sidste søndag, og i går begyndte jeg at pletbløde og få murren i underlivet.. blødningen er ikke kraftig men lidt dråber på toiletpapir og på trusseindlæg.. men jeg har den her murren fortsat og der er lidt blodklumper (små).. jeg har aldrig prøvet implationsblødning så er i tvivl om det evt bare er en tidlig mens

nogen der har oplevet lignende? Tog en tidlig test i morges som sådan her ud men kan læse på erfaring at de er kendt for skygger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2023

Darling

Hvis du havde positiv ægløsningstest i går så er det højest sandsynligt en skygge, så hurtigt går det slet ikke desværre.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg tror godt det kan være implantationsblødning

Min var vist 8-9 dage efter ægløsning. Dog var det uden klumper og kun ganske lidt ved et enkelt toiletbesøg, men det tænker jeg er individuelt 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Darling

Darling skriver:

Hvis du havde positiv ægløsningstest i går så er det højest sandsynligt en skygge, så hurtigt går det slet ikke desværre.

Havde ikke set der stod sidste søndag så tror jeg også det kan være implantationsblødning, prøv at test igen om 2 dage

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Jeg havde ægløsning sidste søndag.. ikke i går.. jeg begyndte at pletbløde i går

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Min var vist 8-9 dage efter ægløsning. Dog var det uden klumper og kun ganske lidt ved et enkelt toiletbesøg, men det tænker jeg er individuelt 

Jeg håber men er lidt sort seer efter 5 mislykkedes IUI forsøg ..

læste bare at blødningen ikke skulle være med blodklumper og det var der små af 2 gange efter toiletbesøg nu er det bare lidt lyserødt igen

Anmeld Citér

1. maj 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg håber men er lidt sort seer efter 5 mislykkedes IUI forsøg ..

læste bare at blødningen ikke skulle være med blodklumper og det var der små af 2 gange efter toiletbesøg nu er det bare lidt lyserødt igen

Klumperne taler nok lidt imod, men tror stadig implantationsblødning er en mulighed. Krydser fingre for dig

Kan iøvrigt godt se skyggen. Håber den udvikler sig

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Klumperne taler nok lidt imod, men tror stadig implantationsblødning er en mulighed. Krydser fingre for dig

Kan iøvrigt godt se skyggen. Håber den udvikler sig

Tak.. jeg tænker nok også at det var der

men må jo bare afvente om det tager til eller om en test er tydelig om nogle dage

Anmeld Citér

2. maj 2023

Darling

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning sidste søndag.. ikke i går.. jeg begyndte at pletbløde i går

Jeg har rettet det længere nede....

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Bløder fortsat meget lidt.. det super irriterende faktisk.. friskt men ikke klumper og kun når jeg tisser

tog denne her til morgen som jeg syntes er lidt mere kraftig i teststregen end i går., det den sidste tidlige test jeg har.. så bliver det strips fra normal

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.