Mænd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2023

fehår

Anonym skriver:

Vi er begge sidst i 20’erne, og det er åbenbart en som hans kollega, synes var flot. Synes det er så underligt, at min mand så sender det billede (selfie af kvinden) videre til sin kammerat. Altså - why do you care, tænker jeg bare ..

Kan være han gør det for at bakke op om kollegaens følelser for pigen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Kan være han gør det for at bakke op om kollegaens følelser for pigen?

Nej - for billedet og den tekst er efterfølgende sendt privat til en anden kammerat 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Om det er normalt aner jeg ikke. Jeg ville ikke selv gøre det og har ikke venner som gør sådan. Jeg kan synes det er lidt objektiviserende for den unge kvinde at blive delt på den måde, men i forhold til jeres forhold synes jeg det er ret uskyldigt. Er det da en I kender siden du synes det er så stort et problem eller bare en tilfældig kvinde fra nettet?

En tilfældig kvinde 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Kir

Jeg ville blive sur hvis det var mig. Men det er også fordi han skriver "forelsket". For mig betyder det ikke så meget at min kæreste synes andre er tiltrækkende, jeg bliver selv tiltrukket af andre og min mening er, at det er en naturlig ting som man må forvente når man har været sammen i lang tid. Men forelskelse er noget helt andet. Og jeg kan ikke komme på nogen som helst forklaring der kan undskylde det. Selv hvis det var fordi han ville bakke sin ven op, så kan man gøre det nemt uden at tage udgangspunkt i sin egen forelskelse.

Synes også det er en underlig formulering, at det er "umuligt ikke at blive forelsket". 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Hvad gør jeg lige? “Lad lige være med det ..”

Ja det ville da være en rimelig stille og rolig måde at formidle det på  

Jeg ville ikke blæse det op, men blot sige “det synes jeg var lidt ubehageligt på min halvdel af bordet. Kunne du lade være med det en anden gang? “. 

Anmeld Citér

1. maj 2023

fehår

Anonym skriver:

Nej - for billedet og den tekst er efterfølgende sendt privat til en anden kammerat 

Okay, uden kontekst har jeg virkelig svært ved at vide, hvad jeg ville tænke. Kan det handle om, at din mand forklarer, hvorfor din kollega er vild med pigen? Jeg ved det ikke. Jeg bider bare mærke i, at der ikke står "jeg er blevet forelsket", men at det står mere generelt.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvad ville for eksempel være en godtaget forklaring? 

Jeg kan faktisk ikke komme på en godtaget forklaring. Det må jeg nok indrømme.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis det var delt i stil med den en anden skriver, at kvinder kunne finde på - “han skulle ikke gå mange gange rundt om min seng”, så kunne jeg måske trække på skulderen - med mindre det skete ofte. 
Men når din kæreste bruger ordet “forelsket i”, så er det noget helt andet og det får en helt anden genklang for mig - jeg ville helt sikker tage en snak med min kæreste, hvis det kom fra ham, og høre hvad der skulle lægges i den og nok også behovet for at dele billedet i det hele taget.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Baby.mamma

What Da F. 

Det er så langt ude det der. Niks, den var da ikke gået her. Det må du lige snakke med ham om, og få en (forhåbentlig) god forklaring. Men hvordan du er stødt på den info, kan han jo så nok også bliver ualmindelig sur over. 

Hvordan opdagede du det? Hvis du har taget hans telefon og tjekket- er det så fordi du i forvejen ikke stoler på ham?

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym

jeg tænker umiddelbart. Hva er jeres grænser for at snage i hinandens telefoner på den måde? 
Og hvad er grunden til at du overhovedet har læst hans beskeder til at begynde med? 

synes jeg er to ret væsentlige spørgsmål for at kunne svare på dit. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.