Mænd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
21 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2023

Anonym trådstarter

“Der er mange smukke kvinder, men det er umuligt ikke at blive forelsket i denne pige ved første blik”, og så et screenshot af en pæn ung kvinde.. 
Sådan lød en besked fra min mand til sin kammerat.. Er det “normalt” og uskyldigt for mænd at snakke sådan med deres venner? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2023

Mha93

Åh jeg bliver måske upopulær nu, men det havde jeg ikke brudt mig om..

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Mha93 skriver:

Åh jeg bliver måske upopulær nu, men det havde jeg ikke brudt mig om..

Jeg synes også selv det er vildt mærkeligt ..

Anmeld Citér

1. maj 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

“Der er mange smukke kvinder, men det er umuligt ikke at blive forelsket i denne pige ved første blik”, og så et screenshot af en pæn ung kvinde.. 
Sådan lød en besked fra min mand til sin kammerat.. Er det “normalt” og uskyldigt for mænd at snakke sådan med deres venner? 

Jeg ved ikke om det er normalt for nogle. Men havde det været min mand, havde han haft et kraftigt forklaringsproblem.

Den var simpelthen ikke gået hos mig.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg ved ikke om det er normalt for nogle. Men havde det været min mand, havde han haft et kraftigt forklaringsproblem.

Den var simpelthen ikke gået hos mig.

Hvad ville for eksempel være en godtaget forklaring? 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym

Det er svært at svare på uden at være der eller vide mere. Er det bare en "tilfældig" pige han har fundet på instagram, så ville jeg nok blive gnaven. Især hvis hun også er noget yngre end ham. Så virker det som om han leder efter flotte piger. Og jeg ville have det stramt med at han bruger ordet forelskelse, da det da skal være forbeholdt mig. 

Men man hører jo også kvinder sige "uh ham der skulle ikke gå mange gange rundt om min seng". Så jeg synes ikke at det er noget man bare kan tilskrive "mænd". 

Der er en skuespillerinde, som min mand er helt vild med (da hun var ung, nu er hun 60 år) og min mand ved også godt at der er en tidligere fodboldspiller, som jeg synes er ualmindelig pæn. Men der er jo ikke mere i det, vi sender ikke billeder og omtaler dem ikke. Men er de lige i fjernsynet, så kan vi da lige stikke til hinanden. 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er svært at svare på uden at være der eller vide mere. Er det bare en "tilfældig" pige han har fundet på instagram, så ville jeg nok blive gnaven. Især hvis hun også er noget yngre end ham. Så virker det som om han leder efter flotte piger. Og jeg ville have det stramt med at han bruger ordet forelskelse, da det da skal være forbeholdt mig. 

Men man hører jo også kvinder sige "uh ham der skulle ikke gå mange gange rundt om min seng". Så jeg synes ikke at det er noget man bare kan tilskrive "mænd". 

Der er en skuespillerinde, som min mand er helt vild med (da hun var ung, nu er hun 60 år) og min mand ved også godt at der er en tidligere fodboldspiller, som jeg synes er ualmindelig pæn. Men der er jo ikke mere i det, vi sender ikke billeder og omtaler dem ikke. Men er de lige i fjernsynet, så kan vi da lige stikke til hinanden. 

Vi er begge sidst i 20’erne, og det er åbenbart en som hans kollega, synes var flot. Synes det er så underligt, at min mand så sender det billede (selfie af kvinden) videre til sin kammerat. Altså - why do you care, tænker jeg bare ..

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vi er begge sidst i 20’erne, og det er åbenbart en som hans kollega, synes var flot. Synes det er så underligt, at min mand så sender det billede (selfie af kvinden) videre til sin kammerat. Altså - why do you care, tænker jeg bare ..

Enig. Det ville være langt over min grænse. 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Enig. Det ville være langt over min grænse. 

Hvad gør jeg lige? “Lad lige være med det ..”

Anmeld Citér

1. maj 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Om det er normalt aner jeg ikke. Jeg ville ikke selv gøre det og har ikke venner som gør sådan. Jeg kan synes det er lidt objektiviserende for den unge kvinde at blive delt på den måde, men i forhold til jeres forhold synes jeg det er ret uskyldigt. Er det da en I kender siden du synes det er så stort et problem eller bare en tilfældig kvinde fra nettet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.