Hjælp - gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2023

RB90

Jeg kan sagtens se en streg, men kender ikke testen desværre. Test evt igen i morgen. Krydser fingre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2023

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Jeg kan sagtens se en streg, men kender ikke testen desværre. Test evt igen i morgen. Krydser fingre

Tusinde tak og det vil jeg gøre

Anmeld Citér

30. april 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157
Anonym skriver:

Ja nemlig, jeg har det selv på samme måde �� Har slet ikke haft tænkt på, at tage dem ud af deres hylster - det må jeg prøve med testen i morgen. Har forsøgt at redigere farverne på billederne nu - hjælper det? 

Synes bestemt jeg kan ane noget jeg har altid skilt mine ad da de laver de der dumme skygger fra plastik hylsteret  

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Mettep157 skriver:

Synes bestemt jeg kan ane noget jeg har altid skilt mine ad da de laver de der dumme skygger fra plastik hylsteret  

Jeg er enig - føler også jeg kan ane en meget utydelig streg. Nu må jeg se? min menstruation er ikke kommet her til morgen, men den kan også nemt være lidt forsinket - det har jeg oplevet før

Anmeld Citér

1. maj 2023

RB90

Har du testet igen

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym

Ville købe en digital hvis du vil teste igen for så er du ikke i tvivl

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Har du testet igen

Jeg er på vej ned at købe en test nu  Ved ikke om jeg måske skal vente med at teste til i morgen tidlig?

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ville købe en digital hvis du vil teste igen for så er du ikke i tvivl

De havde kun Valmed og har hørt lidt delte meninger om dem? Testen viser samme resultat som før. Jeg har endnu ikke fået min menstruation, men har lidt ondt i underlivet, så den er nok bare på vej

Anmeld Citér

1. maj 2023

RB90

Hm mærkeligt. Har aldrig prøvet valmed. Men tænker i hvertfald den skal tages der tidlig morgen

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

RB90 skriver:

Hm mærkeligt. Har aldrig prøvet valmed. Men tænker i hvertfald den skal tages der tidlig morgen

Læste da jeg kom hjem, at mange har haft trælse oplevelser med dem Men jeg tester igen i morgen tidlig. Stadigvæk ingen tegn på menstruation. Hvad er jeres erfaringer med at teste postiv? Jeg tænker, at min test vel burde vise (tydeligt) postiv nu, hvor det er min første menstruationsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.